Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je DonFelipe napisal:

Živjo, 

 

ima kdo od vas v vozilu še radio s kasetarjem?


Vprašal bi namreč kako ga očistiti, saj sem opazil zelo težko branje in delovanje.

 

Hvala za pomoč.

Včasih smo vzeli palčko za ušesa, vato čisto malo pomočiš v alkohol, greš prek glave kasetofona in na koncu še z suho vatirano palčko  pobrišeš. So pa obstajale tudi posebne kasete prav v ta namen,ki si jih vstavil v kasetofon in pustil, da se odvrtijo do konca, nakar si jo obrnil, ali pa se je sama, odvisno od kasetofon in ponovil vajo. 

Jaz sem bolj zaupal palčki za ušesa. 

 

 

Napisano

Ampak to je bilo treba delat samo takrat, ko je zvok postal zanic... Ce pa so mehanizmi fuč, ja pa treba razdret, pa gumice za pogon pomenjat, ker preparijo po toliko letih...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Res je. Če zavija oz ne vrti s pravo hitrostjo je res kriv gumijasti  jermenček, ki se z leti raztegne in zna podrsavati po koleščkih. 

 

 

Napisano

Hvala za pomoč.

 

Drugače pa je lepo videt ko imaš v legendarni 626 letnik 1990 omenjeno 

K-SHS9EWlUNyqci9SSUQOqKfyrLk7mPDqHGh7Elm

To so bili tako kot v Toyotah radijski sprejemniki od Panasonica, kajne?

 

Predkratkim sem imel možnost nabaviti omenjeni voz, a je nažalost že prodan.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Hvala za pomoč.

 

Drugače pa je lepo videt ko imaš v legendarni 626 letnik 1990 omenjeno 

K-SHS9EWlUNyqci9SSUQOqKfyrLk7mPDqHGh7Elm

To so bili tako kot v Toyotah radijski sprejemniki od Panasonica, kajne?

 

Predkratkim sem imel možnost nabaviti omenjeni voz, a je nažalost že prodan.

 

Vse mazde so imele in imajo original vgrajene Panasonic komponente (kasete, CD player) 

 

 

Napisano

Se mi je zdelo, ker so zelo podobne Toyotam iz tistega obdobja.

Pa verjeli ali ne, na FM sredi Ljubljane slišiš HR1 in HR2 ter RAIUNO, medtem ko z današnjimi ne uloviš praktično nič razen mogoče kakšen Aktual ali Anteno.

Napisano

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Kot prvo ta avto sem gledal in ga nisem kupil ker mi ga je en pred menoj speljal.

Drugo pa bo kmalu dobil status starodobnika.

In ja tudi to tretje drži. Imam namreč še cel kup legendarne in klasične glasbe ter radijskih iger na kasetah.

 

Mimogrede, japonski klasiki je kar narasla že cena

1083451.jpg
WWW.AVTO.NET

AVTO RADIO ORIGINAL TOYOTA MR2,300 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊


Ce ti uspe kaseto dobiti ven in da je trak se kolikor toliko cel ;) ... Pri avtoradijih je to vcasih lahko malo bolj kom0pliciran poseg, kot pri navadni kasetarjih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.