Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je DonFelipe napisal:

Živjo, 

 

ima kdo od vas v vozilu še radio s kasetarjem?


Vprašal bi namreč kako ga očistiti, saj sem opazil zelo težko branje in delovanje.

 

Hvala za pomoč.

Včasih smo vzeli palčko za ušesa, vato čisto malo pomočiš v alkohol, greš prek glave kasetofona in na koncu še z suho vatirano palčko  pobrišeš. So pa obstajale tudi posebne kasete prav v ta namen,ki si jih vstavil v kasetofon in pustil, da se odvrtijo do konca, nakar si jo obrnil, ali pa se je sama, odvisno od kasetofon in ponovil vajo. 

Jaz sem bolj zaupal palčki za ušesa. 

 

 

Napisano

Ampak to je bilo treba delat samo takrat, ko je zvok postal zanic... Ce pa so mehanizmi fuč, ja pa treba razdret, pa gumice za pogon pomenjat, ker preparijo po toliko letih...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Res je. Če zavija oz ne vrti s pravo hitrostjo je res kriv gumijasti  jermenček, ki se z leti raztegne in zna podrsavati po koleščkih. 

 

 

Napisano

Hvala za pomoč.

 

Drugače pa je lepo videt ko imaš v legendarni 626 letnik 1990 omenjeno 

K-SHS9EWlUNyqci9SSUQOqKfyrLk7mPDqHGh7Elm

To so bili tako kot v Toyotah radijski sprejemniki od Panasonica, kajne?

 

Predkratkim sem imel možnost nabaviti omenjeni voz, a je nažalost že prodan.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Hvala za pomoč.

 

Drugače pa je lepo videt ko imaš v legendarni 626 letnik 1990 omenjeno 

K-SHS9EWlUNyqci9SSUQOqKfyrLk7mPDqHGh7Elm

To so bili tako kot v Toyotah radijski sprejemniki od Panasonica, kajne?

 

Predkratkim sem imel možnost nabaviti omenjeni voz, a je nažalost že prodan.

 

Vse mazde so imele in imajo original vgrajene Panasonic komponente (kasete, CD player) 

 

 

Napisano

Se mi je zdelo, ker so zelo podobne Toyotam iz tistega obdobja.

Pa verjeli ali ne, na FM sredi Ljubljane slišiš HR1 in HR2 ter RAIUNO, medtem ko z današnjimi ne uloviš praktično nič razen mogoče kakšen Aktual ali Anteno.

Napisano

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Kot prvo ta avto sem gledal in ga nisem kupil ker mi ga je en pred menoj speljal.

Drugo pa bo kmalu dobil status starodobnika.

In ja tudi to tretje drži. Imam namreč še cel kup legendarne in klasične glasbe ter radijskih iger na kasetah.

 

Mimogrede, japonski klasiki je kar narasla že cena

1083451.jpg
WWW.AVTO.NET

AVTO RADIO ORIGINAL TOYOTA MR2,300 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊


Ce ti uspe kaseto dobiti ven in da je trak se kolikor toliko cel ;) ... Pri avtoradijih je to vcasih lahko malo bolj kom0pliciran poseg, kot pri navadni kasetarjih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.