Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! Prosim za nasvet. Mazda 6, 2008, bencinar, 2.0

Sredi avtoceste je zacel svetiti DSC OFF,sem si rekel ok sensor neki.

Se peljem 15 km, na semaforju malo pocuka. Cez 20km cuden zvok motorja. Sedaj stojim sredi gozda.

Hladilnik je nekoliko spustil, dolil sem sedaj 1 l tekočine. Zadenj km sem ob cudnih znakih opazil, da je kazalec za temp. motorja na nuli, zato sem se ustavil.

Gledam motor, zgleda kot da nekaj manjka??...glejte fotke.

Hladilnik sedaj drzi vodo, motor vzge.

Ali se zapeljem 1 km do prvega servisa ali nujno avtovleka, ampak sem v gozd ne vem ce pride kamion (klanec).??

Hvala!

IMG_20210327_115728~2.jpg

IMG_20210327_115737~2.jpg

IMG_20210327_115744~2.jpg

Napisano (urejeno)

To je normalno in nic ne manjka. Sem slikal pri istem avtu. Preveri, ce ti slucajno kje antifriz spusca v nasprotnem primeru pa zna biti, da je termostat zastekal in je sedaj vedno v odprti poziciji. Ce imas obd scanner si lahko tudi z njim pomagas. Ce imas 1 km do mehanika se zapelji v nasprotnem primeru pa avtovleka bo bolj ziher :). Edino kar mi tuki ne gre skupi je DSC off lucka. 

 

IMG_20210327_124733.jpg

IMG_20210327_124727.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 25 minutami je Scr3am napisal:

To je normalno in nic ne manjka. Sem slikal pri istem avtu. Preveri, ce ti slucajno kje antifriz spusca v nasprotnem primeru pa zna biti, da je termostat zastekal in je sedaj vedno v odprti poziciji. Ce imas obd scanner si lahko tudi z njim pomagas. Ce imas 1 km do mehanika se zapelji v nasprotnem primeru pa avtovleka bo bolj ziher :). Edino kar mi tuki ne gre skupi je DSC off lucka. 

 

IMG_20210327_124733.jpg

IMG_20210327_124727.jpg

Hvala za fotke! Potem je pa očitno v ta del spricala voda ali nekaj, je ta del črn oziroma naoljen.. :)

Se bom spustil do mehanika.

Mene je DSC OFF cisto zavedel, da se še ustavil nisem prvih 30 km...

Napaka (error, klicaj) pa sveti zadnjih nekaj metrov.

JAvim kaj bo..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.