Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pri moji Mazdi 6 (dizel, 143 KM) zadnje čase zaznavam naslednjo težavo: pri daljši vožnji po AC (cca 1 uro) motor naenkrat izgubi moč, najbrž gre v Safe Mode način delovanja - na armaturki se ob tem ne prižge nobena opozorilna lučka. Včeraj se mi je to zgodilo ravno na Rebrniškem klancu (Razdrto) v smeri LJ, avto enostavno ni šel več v klanec, sem se moral ustaviti v SOS coni, ugasnil sem motor in počakal par minut. Po ponovnem zagonu je avto odpeljal brez težav naslednjih 100km. Zoprna zadeva. Sumim na EGR ventil, morda pa je tudi kakšna težava z regeneracijo DPF-ja. Že kar nekaj časa pa opažam tudi naslednje: ko se npr. približujem križišču, spustim plin, pritisnem na sklopko, vendar vrtljaji motorja ne padejo - padejo šele ko se avto popolnoma ustavi. Verjetno bo res EGR - kaj pravite? Avto ima sedaj realnih 117.000 km. Ima morda kdo kakšne podobne izkušnje?

Popravljeno od a1an
Napisano

Tole te verjetno heca IMV (inlet metering valve) ventil in ga bo verjetno treba zamenjat. Je pa ta ventil namenjen vzdrževanju konstantnega tlaka v nizkotlačnem tokokrogu, ki napaja visokotlačno pumpo commonrail sistema. Ta ventil služi vračanju odvečnega goriva nazaj v rezervoar in zdaj, če deluje neustrezno ali spušča skozi takrat, ko bi moral vzdrževati tlak cca 3 bare al pa deluje prepozno z zamikom potem pride do premalo goriva v visokotlačno črpalko in padec v limphome modus delovanja.

 

Bi bilo pa najbolje pregledat kode napake ali je to res to ali je kaj drugega.

33112_1.png

Napisano
On 3/28/2021 at 5:12 PM, Boss said:

Tole te verjetno heca IMV (inlet metering valve) ventil in ga bo verjetno treba zamenjat. Je pa ta ventil namenjen vzdrževanju konstantnega tlaka v nizkotlačnem tokokrogu, ki napaja visokotlačno pumpo commonrail sistema. Ta ventil služi vračanju odvečnega goriva nazaj v rezervoar in zdaj, če deluje neustrezno ali spušča skozi takrat, ko bi moral vzdrževati tlak cca 3 bare al pa deluje prepozno z zamikom potem pride do premalo goriva v visokotlačno črpalko in padec v limphome modus delovanja.

 

Bi bilo pa najbolje pregledat kode napake ali je to res to ali je kaj drugega.

 

Diagnostika pokaže neko napako na MAF senzorju... 

Napisano
pred 4 urami je a1an napisal:

 

Diagnostika pokaže neko napako na MAF senzorju... 

 

Preden ga menjas ga poakus najprej scistit, da nebo nepotrebnih stroskov

Napisano

Če je MAF, ga poskusi sčistit s posebnim sprejem, ki je ravno za MAF senzor, al pa poskusi s kakšnim drugim. Več al manj majo vse Mazde zadnjih 20 let identičen MAF.

33112_1.png

Napisano

Imas prav poseben sprej za MAF. Da nebi s kaksnim brake cleanerjom cistil, kot to nekateri pocnejo. Jest imam od liqui moly maf sensor cleaner.
 

500
WWW.MIMOVRSTE.COM

Čistilo Air Flow Sensor Cleaner, proizvajalca Liqui Moly, nežno in hitro očisti komponente tipala pretoka zraka bencinskih in dizelskih motorjev.

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

a1an, a si kaj rešil? Je bil MAf ali kaj drugega?

 

Meni se namreč dogaja identična zadeva na Mazdi 5, 2011, 1.6 tdci (116km), toda brez težav z vrtljali. Prav tako se ne prižge nobena lučka. Ko pride do tega je občutek kot bi fural dizel brez turba. Ponavadi se mi zgodi, ko se ustavljam, recimo približujem avtomobilu na AC in spustim gas, ob ponovnem pritisku na pedal pa moči ni več, pa recimo pred semaforji, ko se ustavljam z motorjem. Ko ga ugasnem in kasneje znova prižgem zopet vse OK.

 

Precej zoprna zadeva, predvsem na AC. 

 

Za morebitne kode pa poglem jutri in objavim.

Popravljeno od Gregor Muc-Up

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo za kaj takega moraš biti pa svojevrsten intelekt...      
    • Evo… zdaj lahko greš scat kar z aplikacijo Novo v Petrol GO | Petrol WWW.PETROL.SI Predstavljamo vam novo funkcionalnost, ki ste jo marsikateri nestrpno čakali: Petrol GO zdaj omogoča vstop v WC kar s...  
    • Točno tako👌ura je bila komaj 9.inso ravno odpirali bife in plažo, ki je vzorno urejena, vsaj zjutraj je bila.... 🤗Parkirnina če ostaneš na plaži 6€ in 2 kofeta 5€.... 
    • Mojega najboljsega kolega in porocno prico je nasadil v Sencurju Ukrajinec z avtom, on na kolesu.   Ukrajinec je sel levo na glavno on je bil na glavni naravnost. Hauba neizbežna, dobr polomljen. Zavarovalnica je nemudoma placala vso krivdo, ker imajo ukrajinci poseben status v Sloveniji....tujec je bil na dopustu pa ima status begunca. Kriv je bil, to ni bilo vprasanje, a policija jih je spustila takoj po porocilu, ces tako je, brez kazni itd, ce zelite jih tozite osebno. Jaz sem prisel po kolo, resilec je odpeljal kolega.  Placano je imel vse, tudi kolo takoj ko je predlozil racune.... Mam pa feeling da mamo ta dodatek pa mi v premijah.
    • To ni nikoli križišče enakovrednih cest, ampak zgolj priključek na nivoju dovoza iz garaže pred bajto al pa iz trgovskega centra. Enostavno nimaš prednosti in moraš počakat na prosto smer pa ne glede a kdo prehiteva. Sicer bi bilo primerno, da se postavi še znak, ampak, če ga je kdo izruval te še vedno ne rešuje odgornosti, da si s vključeval na regionalno cesto iz nekega makedama.   Če pa je označeno s stop/nimaš prednosti (oba znaka sta enakovredna in ni razlik med njima v primeru nesreče) pa sploh ni dvoma. Tko da pazit, ker youtube je poln takih situacij   Pred mnogimi leti nekje v 80-ih je sosedov posovojenec imel manj kot leto dni stareg Audija 80 (za tiste čase hud stroj) in je zapeljal znotraj strnjenega naselja v križišču na desno na prednostno, kjer je nekdo prehiteval. In kljub temu, da je ta imel prekoračeno hitrost in da je bil v trenutku trka na napačni strani cestišča, je bil ta z Audijem 100% kriv. So bili na sodišču, ker je bilo to odvisno ali bo zavarovalnica krila stroške ali jih ne bo ampak žal s spušili vse.             
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.