Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo mal novic.

kot sem ze omenila je Mazda Slovenije zavrnila popravilo in sem potem poklicala EHQ v Nmecijo in razlozila kako in kaj. Napisati sem morala dopis s podatki o vozilu (vin) in o napaki. Customer service EHQ je kontakiral Francosko Mazdo in te so odgovorili Slovenski Mazdi, da bodo placali 80% stroskov, 20% je mojih.

Mazda slovenije pa je rekla, da mi tudi tok nasprot ne grejo, da bi se kej oni dodali zravn.

V glavnem, namesto 500€ me bo stalo 100€, kar je super, ampak Mazde pa res nikoli vec ne bom mela😞

Tak da ce koga zanima CX3 dizel, prodam 🙈

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Toliko o odnosu servisov in mazde Slovenija. Koliko strank bodo še odgnali? 😡

 

 

Napisano

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

33112_1.png

Napisano
3 hours ago, Boss said:

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

No, iz lastnikih izkusenj vem, da elita nebi dovolila, da se jim to po 4 letih zgodi in da morajo se doplacati. Elita bi jih hitro na svoje mesto postavila s takimi napakami

 

Napisano

Sej eliti bodo vse zamenjali brez vprašanj, pa še kavico postregli pa še kaj zraven.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Na mazdi 6, 2013, se mi sprednji varnostni pas takoj razrahlja ko se zapnem, ni lepo tesno ob telesu, kot bi moral biti. Pas sem že očistil z milnico in vodo, ampak je še zmeraj isto. Drugače pas lepo potegne nazaj noter.

 

Je že kdo razdiral tam v B stebričku ter popravljal mehanizem, malo sem gledam na yt da naj bi bila slabo navita vzmet kriva, da se ne zategne lepo. Kakšna ideja?

 

lp Aleš

Napisano

Pas je varnostni element. Ni se za hecati tukaj. Pelji avto nekam, da strokovno pogledajo. 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
    • Očitno nisem samo jaz takega mnenja!   Danes sodelavka razlaga, da so ji na banki odobrili kredit in da bo končno lahko kupila avto.   Ta sodelavka zdaj vozi Forda. In se ji bo zdaj končno izpolnila želja, da si kupi avto...
    • Kdor dela, greši...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.