Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zima je tu, seveda sem sprobal kako ta zadeva deluje, ker do zdaj tega še nisem imel v avtu. Se mi pa zdi, da imam problem. Oziroma dva.

 

1. Volan namreč po 5 minutah ugasne, čeprav lučka še vedno gori. Ugasnem lučko in ponovno prižgem, še vedno hladen. Ugasnem avto, vse skupaj ponovno prižgem in spet deluje normalno.

2. Sedeži pa mi grejejo v pulzu - se mi zdi da so 1 minuto na ON in 1 minuto na OFF. Je to normalno delovanje?

Napisano

Ne ni. Volan mislim da se ugasne po ene 15ih minutah, sedeži pa bi morali vseskozi greti, Itak imajo termostat..

Napisano
pred 12 minutami je Jaka32 napisal:

Zima je tu, seveda sem sprobal kako ta zadeva deluje, ker do zdaj tega še nisem imel v avtu. Se mi pa zdi, da imam problem. Oziroma dva.

 

1. Volan namreč po 5 minutah ugasne, čeprav lučka še vedno gori. Ugasnem lučko in ponovno prižgem, še vedno hladen. Ugasnem avto, vse skupaj ponovno prižgem in spet deluje normalno.

2. Sedeži pa mi grejejo v pulzu - se mi zdi da so 1 minuto na ON in 1 minuto na OFF. Je to normalno delovanje?

Pri moji ni bilo tako, ne prvo ne drugo.... Mogoče je premalo hladno🤔

Napisano

Pri moji imas opcijo da linkas gretje sedezev in volana s klimo. To ti pomen izklaplja vse to. Preveri, da slucajno nimas to vkljuceno.

 

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/mzdconnect/gen_mzdconnect_en_v1/contents/34050500.html

 

Link Seat & Climate Control Temperatures

Enables climate control to activate seat heating/cooling functions when set to AUTO.

Napisano

V bistvu sem najprej na to pomislil. Namreč, ko sem vklopil gretje na 29°C, je tudi volan bil hladen. Seveda po parih minutah, ko je res iz ventilatorjev pihal vroč zrak.

No, sedeži v vsakem primeru nekako delujejo v pulzu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.