Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Čeprav se led luči same regulirajo glede na težo v vozilu, se jih da tudi ročno nastaviti. Meni je šlo na živce, ker se mi je stalno zdelo, da svetijo prenizko. Tako sem jih malo dvignil, ne preveč, da ne slepim nasproti vozečih in je razlika kot dan in noč. 🤗

Če koga zanima kako se to izvede, je postopek sledeč. 

Avto parkiraš (v mraku 😊) pred kakim zidom, na kaka dva metra oddaljenosti. Motor mora bit ugasnjen!!

Nato stisnemo tipko start, da lahko prižgemo kratke led luči. Odpremo sprednjo havbo. 

Potrebujemo samo dolg križni izvijač (dolžina železnega dela brez ročaja min. 20 cm in baterijo, da vidimo, kaj sploh delamo🤗) Nato križni izvijač vtaknemo v zobke, ki so na plastičnem vijaku. Lahko se uporabijo za to delo tudi mali gedore ključi z nastavkom M8 in s podaljškom 150 mm. 

Meni je lažji dostop z izvijačem. Tudi na servisu delajo to tako. 

Seveda moramo obračati ta kolešček z občutkom in ne preveč. Če pretiravamo z obračanjem se zna zgoditi, da gre kar na enkrat v prazno. 😬

Kaj sledi temu, ne vem a verjetno nič dobrega. Gre pa luč z vrtenjem vijaka hitro gor- dol tako, da je to res minimalno obračanje. 

Prilagam sliko za lažje razumevanje. Ne odgovarjam pa za eventualne zaplete. 🙂

Screenshot_20211025-064110__01.thumb.jpg.93b6c0991e121193cb32beead9acf8e5.jpg

Screenshot_20211025-063914__01.thumb.jpg.dcecc8bda835a209569bf995a5b3be1b.jpgScreenshot_20211025-063909__01.thumb.jpg.e4212963ba55ae768373a8f7ca2458a3.jpg

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Čeprav se led luči same regulirajo glede na težo v vozilu, se jih da tudi ročno nastaviti. Meni je šlo na živce, ker se mi je stalno zdelo, da svetijo prenizko. Tako sem jih malo dvignil, ne preveč, da ne slepim nasproti vozečih in je razlika kot dan in noč. 🤗

Če koga zanima kako se to izvede, je postopek sledeč. 

Avto parkiraš (v mraku 😊) pred kakim zidom, na kaka dva metra oddaljenosti. Motor mora bit ugasnjen!!

Nato stisnemo tipko start, da lahko prižgemo kratke led luči. Odpremo sprednjo havbo. 

Potrebujemo samo dolg križni izvijač (dolžina železnega dela brez ročaja min. 20 cm in baterijo, da vidimo, kaj sploh delamo🤗) Nato križni izvijač vtaknemo v zobke, ki so na plastičnem vijaku. Lahko se uporabijo za to delo tudi mali gedore ključi z nastavkom M8 in s podaljškom 150 mm. 

Meni je lažji dostop z izvijačem. Tudi na servisu delajo to tako. 

Seveda moramo obračati ta kolešček z občutkom in ne preveč. Če pretiravamo z obračanjem se zna zgoditi, da gre kar na enkrat v prazno. 😬

Kaj sledi temu, ne vem a verjetno nič dobrega. Gre pa luč z vrtenjem vijaka hitro gor- dol tako, da je to res minimalno obračanje. 

Prilagam sliko za lažje razumevanje. Ne odgovarjam pa za eventualne zaplete. 🙂

Screenshot_20211025-064110__01.thumb.jpg.93b6c0991e121193cb32beead9acf8e5.jpg

Screenshot_20211025-063914__01.thumb.jpg.dcecc8bda835a209569bf995a5b3be1b.jpgScreenshot_20211025-063909__01.thumb.jpg.e4212963ba55ae768373a8f7ca2458a3.jpg

 

To sem jaz naredil na 3jki samo na desni luči,da sem bolje videl pešce....:prstgor:

Sedaj mi to na CX30 ni potrebno,vemo zakaj......:jupiii:

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

In ti mi nisi vrjel ko sem ti to razlagal v drugi temi 😛

Kaj to?...da so luči prenizke ali, da se da regulirati višino? Se ne spomnim.🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Da se višine ne da nastavljati ročno, da je vse avtomatsko :D ampak smo že tam prišli do te ugotovitve :P

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 32 minutami je TiEn napisal:

Da se višine ne da nastavljati ročno, da je vse avtomatsko :D ampak smo že tam prišli do te ugotovitve :P

Kakorkoli, sedaj je res občutno boljša vidljivost. Prej je bila preveč odsekana svetloba preblizu pred avtom. Tudi na drugih mazda forumih v tujini se veliko pritožujejo nad tem. 

 

 

Napisano

Ampak, kako si pa lahko prepričan, da potem ne motiš ostalih? To je tko zelo tricky zadeva sicer. Lahko greš na tehniko pokušaja (enkrat so tako pri Močniku meni nastavljali) ampak to ni ok. 

Napisano
pred 49 minutami je SpEkTr napisal:

Ampak, kako si pa lahko prepričan, da potem ne motiš ostalih? To je tko zelo tricky zadeva sicer. Lahko greš na tehniko pokušaja (enkrat so tako pri Močniku meni nastavljali) ampak to ni ok. 

Sem zmenjen danes na amzs, da mi preverijo višino s strojem. 

Sem pa najprej nalepil lepilni trak na zid in ozna"il vrh snopa, preden sem luči "dvignil". 

Nato sem na podlagi tega le za malenkost dvignil luči nad trakom (mogoče za centimeter) in šel takoj na poskusno vožnjo ponoči. 

Niti eden mi ni blendal, pa tudi, ko se zaustaviš za kom, ki stoji, vidiš, da je snop še vedno daleč pod zadnjo šipo. 

 

 

Napisano

Ja, no boš povedal kaj ti bodo na AMZS rekli. Potem jih pa tam prosi, če jih lahko še dvigneš oz. kje je tista še varna zgornja meja recimo.

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Sem zmenjen danes na amzs, da mi preverijo višino s strojem. 

Sem pa najprej nalepil lepilni trak na zid in ozna"il vrh snopa, preden sem luči "dvignil". 

Nato sem na podlagi tega le za malenkost dvignil luči nad trakom (mogoče za centimeter) in šel takoj na poskusno vožnjo ponoči. 

Niti eden mi ni blendal, pa tudi, ko se zaustaviš za kom, ki stoji, vidiš, da je snop še vedno daleč pod zadnjo šipo. 

👍

Napisano

Ok. Sem bil danes popoldan na amzs. Zanimivo, da je še vedno nekaj  "lufta" do zgornje meje dovoljene višine snopa. Mehanik mi je rekel, da je zanimivo, kako imamo na Mazdah ostro odrezan zgornji rob svetlobe in ponavadi dokaj nizko nastavljene luči proti ostalim znamkam. 🤔

To pomeni, da imamo hkrati zelo dobre leče in veliko lumnov, a nastavljene nekoliko nižje. Svetoval mi je, da je to, kakor imam sedaj nastavljeno super in optimalno, da on ne bi več tikal višine. Pridobil sem kar nekaj metrov dolžine dodatne vidnosti. 🤗

 

 

 

Napisano

Meni se pa zdi, da moje svetijo previsoko, mi blendajo sploh če še kdo sedi zadaj ali pa imam kaj v prtljažniku.

Regulacija delujejo.

Na servisu se jim ni dalo ukvarjati z tem, čeprav sem jim rekel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pelji na tenične in prosi, da ti na mašini jih nastavijo,...sam pokažeš kje maš zobe za levo/desno in gor in dol. Meni so to nrdili.

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.