Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, je že kdo zamenjal olje v zadnjem diferencialu na Mazdi cx-5? Razmišljam da bi zamenjal na svoji letnik 2013 in 110.000km ampak sem nekaj bral da prvotno je blo predpisano 80w90 zdej pa je Mazda Long Life Hypoid Gear Oil SG1...?!

Napisano

V prirocniku pise tole:

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja ampak baje od 2015 priporočajo Sg1 hypoid mazda...ker z 80w90 je prihajalo do nekih okvar?

Napisano
pred 14 urami je Dyn napisal:

Ja ampak baje od 2015 priporočajo Sg1 hypoid mazda...ker z 80w90 je prihajalo do nekih okvar?

 

prvič slišim za tole. Js sm ga lani menju pri 190kkm (dvomim, da ga je kdo pred mano sploh menjavu), pa je blo staro olje čisto kot solza, dal sm pa not točno tega GL5 od Ravenola

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

prvič slišim za tole. Js sm ga lani menju pri 190kkm (dvomim, da ga je kdo pred mano sploh menjavu), pa je blo staro olje čisto kot solza, dal sm pa not točno tega GL5 od Ravenola

To pomeni, da olje ni treba menjat pred 250kkm....👌

Napisano

V prirocniku pise, da se menja vsakih 45.000 km le, ce ga uporablja v dolocenih okoliscanih opisanih pod tocko *8 ... 

 

 

image.png

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

To pomeni, da olje ni treba menjat pred 250kkm....👌

 

nekje sm zasledil, da je priporočljiva menjava na 150kkm

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.