Na prvih letnikih so menjavali pod garancijo, tisti ki so želeli še boljše podvozje so pa sami djali te posebej za Mazdo CX-60 razvete pol aktivne KONI amortizerje (V Nemčiji dostikrat z H&R vzmetmi)
Koni Stoßdämpfer Mazda CX-60 | eintragungsfrei
WWW.ATH-HINSBERGER.DE
<span style="color:#F0AD4E;">Set bestehend aus vier Dämpfern</span></br>für alle Mazda CX-60 Modelle | Sportliches Automobilzubehör von ATH-Hinsberger
Sam imam 2024 diesla sedja ima prevoženih 65.000 po enem letu in 3 mesecih. Poleti je 3 tedne stala v garaži ker smo bili z AD v UK.
Porabo diesla vidiš v podpisu je pa tako kot prej CX-5 avto moraš peljat vsaj 30 km v enem kosu, da se vse lepo segreje in potem je poraba lahko zelo ugodna v primerjavi z ostalimi 3.0 diesli.
Če te pa še kaj zanima pa kar vprašaj, so mi pa morali pri 50.000 zamenjati mild hybrid baterijo pod garancijo. Razlika v vožnji je bila samo v tem da takrat avto ni sam skoraj nič zaviral ko si spustil gas.
Za drugi avto in da se zavedaš da je na zadnjih sedežih zelo malo prostora zna biti kar dobra igračka.
Kolikor sem gledal cenike ja za ta dena rbolj osnovna oskubljena varianta, a če ti velikost baterije ustreza dnevnim potrebam v najslabšem primeru potem go for it.
jaz sem gledal rabljen MX-30 pa me je strah da bi bil lahko pozimi problem z 200 km dnevnim dosegom, če upoštevaš 20-80 baterijo. Tako je padla odločitev avto z večjo baterijo LPF
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.