Skoči na vsebino

Mazda Lola

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je DonFelipe napisal:

Živjo, 

 

danes sem jo slučajno zasledil v AM arhivu

https://avto-magazin.metropolitan.si/media/upload/Test/mazda/lola.pdf

https://avto-magazin.metropolitan.si/media/upload/Test/mazda/lola_1.pdf

 

Pozna kdo omenjeni projekt?

A to je bil razvit samo za stezo ali so obstajali tudi cestni oziroma civilni modeli?

pa si prebral članek?

 

 

Napisano
pred 2 minutama je DonFelipe napisal:

Sem prebral.

Odličen članek. 


Ampak a bi se dalo omenjeno zadevo homologirati in uporabljati tako kot npr. danes KTM X-BOW ipd... ?

nekak dvomim da bi bilo tole pri nas dovoljeno. avto je bil narejen za na dirkališče, vrjetno so ga naredili Lola Racing. 

Napisano

Ta avto je narejen za vztrajnostne dirke ala LeMans. In ni homologiran za ceste oz. ni road legal, kot skoraj vsi dirkalniki.

Je pa hud itak. Če ne zaradi drucga že zaradi motorja.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ni bilo potrebe po serijski proizvodnji, če bi bila verjemi da bi naredili par kosov za homologacijo. Kot naprimer reli specialke grupe B.

 

Sigurno jo imam kak dirkač doma v zbirki. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tole ni Mazda. Šokolko in body je narejen v lola racing in je bil narejen za crosworth motor. vanj so dali Proschejev boxer pa niso bli najbolj zadovoljni in so ga menjali za Mazdin wanklov.

 

Tole je pa drugo:

RX7 Hyper Car za Le mans

škoda da je samo da so to samo sanje :)

je pa vmes prava RX7 ki je tekomavala.

null

 

null

 

image.png

image.png

image.png

image.png

Napisano
pred 30 minutami je DonFelipe napisal:

Cosworth je znan tuner oziroma predelovalec.

Katerega leta pa je to bilo?

Rx7 l. 1982

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.