Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

včeraj sem med servisom opazil, da sta obe roki ob pri vpetju v kolo mastni.

To je verjetno mast ven vrglo in bo zanič?

 

 

20221001_120205.jpg

Napisano

Nekaj se žena pritožuje, da ko do konca zasuka volan ni ok. Nazadnje je celo rekla, da je slišala pokanje od levega kolesa, ko je do konca zmotala.

 

Meni se pa zdi da z 10-20 km/h čudno oz. drugače zruži iz desne strani.

 

Tehnični je šel v petek gladko skozi.

Napisano

Ne vem, ampak sam bi ga v takem primeru iz previdnosti odpeljal na servis. Kdo garantira, da na tehničnem niso kaj spregledali ali da se ne bi moglo kaj pokvariti takoj po tehničnem? Papir je samo papir, ki ti, če se kaj nekomu zgodi, ne bo dosti pomagal. 🙂

Napisano

Bom poklical mojstra, pa naj oko gor  vrže.

 

S tehničnimi mam slabe izkušnje. Takoj napišejo, če pozicija ne dela. Ostalo pa more skoraj stran past.

 

Ni šanse da bi po 10km zamastilo obe tak. Pa tudi žena se kak mesec občasno pritožuje. Za to sem bil extra pozorn pri servisu in vse poslikal.

 

V glavnem, javim rezultat.

Napisano (urejeno)

Na 3 leta staremu VW Transporterju se je nekoč zlomila prema in je spredaj levo počepnil, na srečo pred semaforjem, potem ko je pripeljal z avtoceste. Če bi se prej, vprašanje kako bi se končalo.🤔

Popravljeno od Janez007
Napisano

Obiskal sem mojstra Marjana (Mazda) na domu.

Pravi da lufta ni, masti ni ven potisnilo in guma ni počena. Tako da naj samo vozim naprej.

 

Sem vesel da ni dodatnih stroškov.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.