Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem. Od junija sva z ženo novopečena lastnika Mazde kot drugi avto, prva Mazda pri hiši, CX-3, letnik 2016, bencin Skyactiv 2.0. Žena se je zaljubila v lepoto oblikovanja, jaz pa moram reči da mi je tudi všeč celotnen paket. Kakorkoli, avto kupljen rabljen, načeloma vse BP, razen klime. Poleti sva hitro opazila, da klima (avtomatska) sicer hladi kot mora, ampak po 10 min pa samo še piha, brez hladu. Če jo takrat našponam do konca, začne iz rež pihati že ledne kosmiče 😲

Danes sem po 15 min vožnje pogledal pod havbo in sem videl tudi eno cev polno srša in ena plastična cev počena. Sliki spodaj.

Skratka, jasno je da nekaj pri klimi ne špila. Klima je polna, drži tlak. To je sicer rihtal prejšnji lastnik, ampak ko avto štartaš dejansko dobro hladi. Malo sem googlal, tudi odkril da je ta klima še največja hiba CX-3, bojda je bil tudi nek vpoklic. Skratka, vsaka ideja kaj bi bilo to je dobrodošla. Avto nazadnje ni bil več servisiran na uradnem servisu, a je to kakšna omejitev če je avto podvržen vpoklicu? A mi tako zadevo uredi vsak mehanik, ali bolje poiskati specialista za klimo?

 

Hvala vnaprej za nasvete.

Lp, Nejc

IMG-2940.jpg

IMG-2938.jpg

Napisano

CX-3 model 2015/16 so imeli težave s puščanjem hladilnika, ki se nahaja čisto spredaj, takoj za masko. Pri mojem je bil viden masten okrogel flek in so hladilnik zamenjali v garanciji.

 

Napisano

Hvala. Sem se danes najprej obrnil na svojega mehanika, ki je sicer VAG specialist, ampak pravi da bo pogledal. Nekaj sva pomodrovala da očitno zmrzne plin nekako … Poročam naslednji teden. Če ne bo uspeha se obrnem na Pelkota.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Update: računalnik pokaže da je šel senzor za svetlobo na armaturi. Malo mi je čudno sicer, vendar ta zadeva je povezana neposredno na klimo, tako da bi bilo lahko kaj na tem. Naslednji problem, ki ga nisem vajen, ker pri VW je vse na dosegu roke. :)

Kje dobite rezervne dele? Konkretno iščem GJ6E-61-751B. Uradni servis?

 

Hvala.

Lp, Nejc

Napisano
pred 2 urama je nejcb napisal:

Update: računalnik pokaže da je šel senzor za svetlobo na armaturi. Malo mi je čudno sicer, vendar ta zadeva je povezana neposredno na klimo, tako da bi bilo lahko kaj na tem. Naslednji problem, ki ga nisem vajen, ker pri VW je vse na dosegu roke. :)

Kje dobite rezervne dele? Konkretno iščem GJ6E-61-751B. Uradni servis?

 

Hvala.

Lp, Nejc

 

Vidim, da obstaja samo original. Al uzames na pooblascencu, al pa sam narocis direktno z japonske, pooblascenci bi znal met na zaligi z japonske bos pa cakal neki casa

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.