Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Verjetno je že kdo doma probal flikati te manjše in mogoče tudi kakšno večjo prasko, odrgnino. No, jaz sem rekel da se bom ta vikend lotil.

Iz mazdinega servisa sem kupil tole na zadnji sliki. Set za korekturo barve. V eni flaški naj bi bila barva machine grey, v drugi pa verjetno lak.

Ima kdo kakšen napotek, kako se lotiti tega? Slabše kot je zdaj, verjetno ne more biti... 🙃

 

1666961519174.jpg
1666961519180.jpg
1666961519186.jpg
image uploader

Popravljeno od Jaka32
Napisano
pred 4 minutami je Jaka32 napisal:

Verjetno je že kdo doma probal flikati te manjše in mogoče tudi kakšno večjo prasko, odrgnino. No, jaz sem rekel da se bom ta vikend lotil.

Iz mazdinega servisa sem kupil tole na zadnji sliki. Set za korekturo barve. V eni flaški naj bi bila barva machine grey, v drugi pa verjetno lak.

Ima kdo kakšen napotek, kako se lotiti tega? Slabše kot je zdaj, verjetno ne more biti... 🙃

 

1666961519174.jpg
1666961519180.jpg
1666961519186.jpg
image uploader

Poskusi mogoče bo vredu🤔👍

Kako si pa kaj z Nexen zadovoljen?

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

Poskusi mogoče bo vredu🤔👍

Kako si pa kaj z Nexen zadovoljen?

 

Zelo v redu guma za suho cesto in za kar hitro vožnjo skozi ovinke. Avto se lepi na asfalt.

Opažam pa sedaj tretje leto ko jih imam, da raje kar malo počasneje prevozim te iste ovinke, ko je cesta mokra. Se mi zdi da malo drsi avto v njih in nisem tako siguren, kot sem v suhi cesti.

So pa Nexen N'fera SU4, na nalepki B oprijem.

 

Tu sem gledal malo ocene in grafe: 

WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Nexen N Fera SU4 suit your car? Find the best tyre for your car read 61 reviews for the Nexen N Fera SU4 and compare to other Ultra High Performance tyres at tyre reviews

 

Zimske imam pa te, ki sem jih dobil zraven avta: 

WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Michelin Pilot Alpin 4 suit your car? Find the best tyre for your car read 23 reviews for the Michelin Pilot Alpin 4 and compare to other Winter tyres at tyre reviews

 

Ko bom kupoval nove, verjetno ne bom gledal več ta rang. Je pa tudi odlična guma! 

Napisano

Jaz imam tudi Nexen, prej so bile original gor Bridgestone in so Nexen top, v mokrem držijo svetovno medtem ko Bridgestone so bile samomorilske na mokrem.

 

Glede te barve, samo tega ne gor dat ker je listo mimo, neboš mogel nanesti tako tankega sloja da pride barva do pravega odteka, pretemno bo. Jaz sem hvala bogu probal na skritem mestu.

Napisano

Nevem kako se nanaša ta mazdina korektura, ponavadi na pikice paaske naneseš barvo oz lahko z kakim fajn našpičenim zobotebcem ali za to primernim orodjem, ko se vse strdi je pa treba še spolirat odvečno barvo dol.

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Jaz bi najprej tole probal lepo spolirat, kar z neko polirno pasto in krpo, bi precej tega že izginlo. Boš dobil tudi bolj jasno sliko, kaj in koliko sploh nanašat.

Popravljeno od SeekK
Napisano

Glede na to da sem se sploh prvič lotil česarkoli na avtu in da ne poznam nobene žavbe, še manj pa delo z njimi, bi rekel da je tole kar solidna zadeva. Barva v flaški je sicer vijolično-črna, ampak ko namažeš po praskah kar lepo sive ratajo. Z "radirko" gre odvečna barva dol, torej ostane samo notri v praskah, kar je okej. Zataknilo se mi je sicer pri laku, sedaj se pozna kje sem lakiral. Če bi pustil samo barvo, bi se videlo manj, ampak sem šel po navodilih - torej čez barvo še lak. Sicer bi se naj to sušilo 48 ur, potem pa še spoliralo, tako da mogoče se kasneje ne bo toliko videlo. Od daleč se sicer nič ne vidi, super je. Od blizu se pa pač vidi 0.01 mm debelina laka, ki seveda zaradi čopiča in hitenja ni šel samo v praske, ampak tudi malce naokoli na široko.

Bom kupil še neko polirno pasto, pa prvič v življenju še avto spoliral, pa bom videl kako bo potem.

 

1667134132490.jpg
1667134132495.jpg
1667134132502.jpg

 

Verjetno bi pa glede na globino samih prask, vseeno moral prepustiti to profesionalcem, mogoče "šmirgl papirju"... ampak kot sem rekel, v redu bo, samo da od daleč ne pade takoj v oči. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.