Skoči na vsebino

?e cca. en mesec


suicidal

Priporočeno sporočilo

Ve? kaj se mi je zdelo zelo sme?no ko si napisal da ne bo? norel z tem avtom, in po tem sklepam da se bo? vedno vozil lepo z njim in nikoli pritisnil po plinu!? Torej sedaj me zanima zakaj si pa sploh vzel 2,3l 166Hp mo?an motor, slu?ajno zaradi tega, ko je pri slovencih zna?ilno ?e ima sosed 2,0 moram imet jaz ve?? Ker ?e bi vzel recimo 1,8l bi se enako udobno peljal kot v tem modelu....!Tak da nevem zakaj tako mo?an motor ?e tako gleda? na to stvar??? :ne vem:

 

Je res zanimivo ker pravi da bo vozil lepo po predpisih :hohoho::hohoho: s takim strojem....pa ga bodo ?kode pa yugoti prehitevali po avtocesti..... sramezljiv?zmeden? ne me basat!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 169
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Dej dej stari ne ga srat s takimi, ta avto je bil narjen da podira omejitve.........?e se pa :policaj: boji?, bo? dal pa meni en krog pa ti bom jst pokazu kako se tak avto vozi!

Drga? pa svaka ?ast ?e se bo? uspel omejitev dr?at, ?koda le ker pol nikol 5, pa 6 prestave nebo? vidu. :o

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda da gre :) 200 ?e ho?e?...mogo?e bi ?e kaj lahko ven stisnil samo ni tak dolge lepe ravne ceste :P

5 brzina je zelo dolga v primerjavi z drugimi...

 

?e bi jaz mel 160HP pod haubo...nevem ?e bi se vedno vozil lepo po omejitvah...

ker ?e zdaj mi je teh 108hp premalo...pa ne da bi divjal, rad se malo hitreje zapeljem v kak ovinek :)

 

 

 

To se meni zdi da marsikdo, samo za ovinke ne potrebuje? konje za moje pojme, ampak dobro lego! :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se meni zdi da marsikdo, samo za ovinke ne potrebuje? konje za moje pojme, ampak dobro lego! :)

 

Proti koncu zavoja konji (in navor) ?e kako prav pridejo... B)

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Suicidal

 

Sre?no vo?njo!! :cheers:

 

Kdaj si bo? spremenil model avtoomobila??

 

Hvala.

 

ko se bom domov pripeljal s "super duper" Mazdo6. torej jutri popoldne.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dej dej stari ne ga srat s takimi, ta avto je bil narjen da podira omejitve.........?e se pa :policaj: boji?, bo? dal pa meni en krog pa ti bom jst pokazu kako se tak avto vozi!

Drga? pa svaka ?ast ?e se bo? uspel omejitev dr?at, ?koda le ker pol nikol 5, pa 6 prestave nebo? vidu. :o

 

 

 

:hohoho: Frajeeeer....... kaj tebi :policaj: morejo..... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej isto mi lahko dajo kazen, vzamejo izpit, po?ljejo sodniku.......

Pred zakonom smo vsi isti!

Edino ?e te Drnov?ek pomilosti, to je pa drugo. :unsure:

 

 

dobra :bravo:

 

Drnov?ek: "pomilo??ujem te, ker si se pokesal svojega greha in globoko ob?aluje? prekora?itev hitrosti na AC za smrtno nevarnih 50km/h. OK, zdaj sem ti uslugo naredil in te re?il kazni, ti pa potla?i svoj nepote?eni ego in pojdi z mano v Darfur" :huh::o

 

 

 

 

?e beseda, dve o opremi - meni je tole res ?alostno, da Mazda ne daje GT opreme recimo za ?vohnej?e motorje in si dobesedno prisiljen vzeti 2,3 al pa v kak?ni drugi konju?nici iskat svojega novega konja.

 

Hecno se mi zdi predvsem to, ker povpra?evanje po opremi je in nekako se to vidi pri opremi CD 120 Evolution, ki je prakti?no skoraj tako dobra kot GT (OK, ni navigacije, elektri?nih sede?ev, pa ?e kak?ne manj pomembne zadeve) - se pravi ljudje bi imeli opremo samo ne z najmo?nej?im motorjem, saj ga velika ve?ina resni?o ne rabi in jim je neumno pla?evat ve?je registracije.

 

Mazda zaradi te "?udne" logike (veliko opreme samo z velikim motorjem) zgublja kupce ?isto brez potrebe.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men je hecno kako je oprema postala tako pomembna pri nakupu avta...

meni osebno sploh ni pomembna (no razen: klima in servo volan, mogoce se centralno zaklepanje)...vse ostalo brezveze. Sam pomojem sem eden redkih s takim mnenjem...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobra :bravo:

 

- se pravi ljudje bi imeli opremo samo ne z najmo?nej?im motorjem, saj ga velika ve?ina resni?o ne rabi in jim je neumno pla?evat ve?je registracije.

 

Mazda zaradi te "?udne" logike (veliko opreme samo z velikim motorjem) zgublja kupce ?isto brez potrebe.

 

Ja pol kupi? pa Evolution II pa jo ?ipa?, pa pla?uje? ni?jo registracijo! :bravo::bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pa ?e no?e? diesla? najvi?ja oprema za 1.8 in 2.0 bencinarja je TE

 

Oprema TE za moje potrebe - dovolj (sploh pri CD 136) - no CD MP3 je dokupljen :ljubezen:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni osebno je tudi TE ?isto dovolj.... pa? mi tistih "?e?njic in bombon?kov" ampak ?isto dovolj..... :prstgor:

 

Pri moji nimam - ?esa?

- Xenon (hvala bogu, ko se tolko kvarijo)

- navigacije

- senzorja za de?

- Bose (res ?koda)

- kaj sem pozabil???

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem ?e ste ?isto dojeli point... ne govorim kaj kdo od nas rabi ampak o tem, da bi vsaj dali ljudem mo?nost, da si izberejo paket opreme po svoji ?elji - ?e tako je velik problem, ker se ne more? igrati z oblikovanjem in naro?anjem opreme po svoji ?elji tako kot pri evropskih proizvajalcih.

 

Recimo pri 1.8 TE nima? DSC in TCS kljub temu, da pri ostalih modelih s TE opremo ju ima?. OK 2.0CD 120 TE tudi nima ampak tam ima? vsaj Evo opremo in ima? izbiro pri bencinarju pa ne.

 

Po drugi strani je pa spet nonsens, saj kakor je meni znano, ?e ho?e? mo?nej?i bencinski motor lahko TE opremo izbere? samo pri modelu 2.0 in GT samo pri modelu 2.3. In zakaj je nonsens - 2.0 in 2.3 motor te prideta popolnoma enako pri registraciji. Torej ?e ti je GT oprema predraga ti ne pomaga ni? drugega kot da vzame? 2.0 ?eprav si ?eli? recimo mo?nej?i motor 2.3 na koncu pa ?e pla?uje? isto kot pri mo?nej?em stroju. :ne vem:

 

 

 

 

 

Registracija - vir: AMZS

1.8 ---- 560?

2.0 in 2,3 ---- 730?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.