Skoči na vsebino

K: tweeter bose

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je borutso napisal:

Kupim tweeter bose za mazdo 3 letnik 2017. Mi je začel prekinjat in hreščat.

A ne bi bilo bolje, da jih zamenjaš z kakimi kvalitetnimi? Bose je bolj srednja roba, če ne že bolj proti spodnji kvaliteti.

Jaz sem jih zamenjal še na vsaki.Mazdi do sedaj. In zvok je pri vseh občutno boljši. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

A ne bi bilo bolje, da jih zamenjaš z kakimi kvalitetnimi? Bose je bolj srednja roba, če ne že bolj proti spodnji kvaliteti.

Jaz sem jih zamenjal še na vsaki.Mazdi do sedaj. In zvok je pri vseh občutno boljši. 

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

 

 

Napisano (urejeno)

Znamke kot so rainbow, ground zero itd itd, tega je še pa še..več dnarja več muzike... Dobesedno 🤣

 

Je pa v večini primerov pol aftermarket montaža zaradi velikosti.

 

 

In kot je aleks napisal razlika kot dan in noč

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 25 minutami je MazdaBoy napisal:

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

 

Ne vem za ostale Mazda modele, ampak pri NCjkah se vsi izogibajo serij z Bose opremo.

Podpis.png

 

Napisano
pred 42 minutami je MazdaBoy napisal:

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

Kake rainbow si omisli. Zelo muzikalični visokotonci brez da te bolijo ušesa. 

Jaz sem jih nazadnje montiral v cx30. 

pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

Samo alex je tudi modificiral ohišje, ne paše kr tako ena aftermarket tweeter tja notri v tisto luknjo.

Ni tako hudo. Kake pol ure dela in malo spretnosti in si potem poplačan z super zvokom. Zvočno sliko ti kar odpre, pa tudi basi so potem bolj definirani, ker jih bose visokotonci packajo. Kdo bi si mislil, a ne, da visokotonci vplivajo tudi na base? 😊

 

 

Napisano

Mja, čakaj a ni treba nič tweak-at ojačevalca bose? 

 

A maš kje kak link kateri tweeterji so to? Najbrž si tam malo plastike porezal, kjer pride čez tista mrežica čez tweeter?

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Mja, čakaj a ni treba nič tweak-at ojačevalca bose? 

 

A maš kje kak link kateri tweeterji so to? Najbrž si tam malo plastike porezal, kjer pride čez tista mrežica čez tweeter?

Ja. Ne rabiš nič spreminjati. 

Jaz imam tele. 

 

 

 

Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

Harman Kardon imam v 320d, tovarniško vgrajen, sem noro zadovoljen s tem ozvočenjem. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 29. 3. 2023 ob 13:19 je Alex napisal:

A ne bi bilo bolje, da jih zamenjaš z kakimi kvalitetnimi? Bose je bolj srednja roba, če ne že bolj proti spodnji kvaliteti.

Jaz sem jih zamenjal še na vsaki.Mazdi do sedaj. In zvok je pri vseh občutno boljši. 

Meni je za v avto ta ozvočenje ok in super. Rabim samo now desni tweeter. Doma pa imam B&W

Napisano
dne 29. 3. 2023 ob 15:58 je Alex napisal:

Ja. Ne rabiš nič spreminjati. 

Jaz imam tele. 

 

Torej ti rainbow pašejo v mazdo 3 letnik 2017, kako je s konektorjem in pritrditvijo?

Napisano
pred 1 uro je borutso napisal:

Torej ti rainbow pašejo v mazdo 3 letnik 2017, kako je s konektorjem in pritrditvijo?

Sicer nimam 3-ke,a sem kih montiral v 6-ko in cx30.Seveda to niso "plug and play" varianta, potrebne so rahle modifikacije, a nič resnega. Original konektorje ne boš model uporabiti, visokotonce povežeš kar direktno na obstoječe žice. Bose ozvočenje ima vgrajen  procesor, ki krmili base, srednje in visoke, tako, da ne rabiš montirati  kakšne posebne kretnica za te tweeterje.

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.