Skoči na vsebino

Dober nepooblascen servis v Celju z okolico

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bliza se velikih 90 tisoc in v servisnem prirocniku pise, da bo treba menjat tudi jermene.

Do zdaj je bila servisirana pri Skornsku in Selmarju, s servisi nikoli nadpovprecno zadovoljen in se cene so navite, za prihajajoc veliki servis raje nocem slisat koliko bi racunali.

Mi lahko kdo priporoca kaksnega dobrega serviserja v Celju ali blizu njega in pove koliko bi kaj stal taksen veliki servis na 90 tisoc prevozenih?

 

Hvala :cheers:

99´ 323F 1.4

Napisano

Lahko je tudi blizu Ljubljane, za dober servis se mi ni problem zapeljat dlje. Res nihce noce priporocat koga in povedat koliko bi okvirno stal veliki servis?

99´ 323F 1.4

Napisano

PODOBNO tudi meni zanimajo dobri nepoobla??eni mehankarji za mazde v okolici LJ. Marko mx-3 a rihtate tudi za znance ali na fu?. A bi ?lo tudi za M6 ali nujno potrebuje? tester (oziroma a ga imate)

Napisano

PODOBNO tudi meni zanimajo dobri nepoobla??eni mehankarji za mazde v okolici LJ. Marko mx-3 a rihtate tudi za znance . A bi ?lo tudi za M6 ali nujno potrebuje? tester (oziroma a ga imate)

 

 

Rihtamo samo za doma?e, ker brat je ?el naprej v ?olo, o?e ima pa slu?bo v druga?nem poklicu.

Napisano

Bit nadpovpre?no zadovoljen s servisom...???

No,ja,?e bi to bla neka kleparija,pa vizualni izgled, bi ti ?lovk ?e verjel.

Za samo menjavo olja,filtra in obrabljenih delov pa tud najtabolj?i mehanik ne more delat ne vem kaj.

Tak je pa o?itno samo denar v igri.

More? pa se zavedati, da na originalnem servisu ipak ne morjo dajat v avte fake nadomestne dele. Al pa tud. Ampak pol se lahk kr hitr zgodi da bo kej narobe,pol bo pa mehanik kriv.Pa bo avtohi?a takoj na slabem glasu itd.

Itak pa noben original servis ni pocen.

Za ?templ v ser. knjigi, je pa? treba raskirat tist denar.

Only those without any talent, have no obsessions!

Napisano

Bit nadpovpre?no zadovoljen s servisom...???

No,ja,?e bi to bla neka kleparija,pa vizualni izgled, bi ti ?lovk ?e verjel.

Za samo menjavo olja,filtra in obrabljenih delov pa tud najtabolj?i mehanik ne more delat ne vem kaj.

Tak je pa o?itno samo denar v igri.

More? pa se zavedati, da na originalnem servisu ipak ne morjo dajat v avte fake nadomestne dele. Al pa tud. Ampak pol se lahk kr hitr zgodi da bo kej narobe,pol bo pa mehanik kriv.Pa bo avtohi?a takoj na slabem glasu itd.

Itak pa noben original servis ni pocen.

Za ?templ v ser. knjigi, je pa? treba raskirat tist denar.

 

Prvo od vsega so od zacetka notri dajal notri nesinteticno olje in sele potem zaceli devat not 5W30 polsinteticno, za to ne vem ce je cisto njihova krivda, ker najverjetnejedelajo po predpisih.

Drugo, malo po navadnem servisu za 70 tisoc sit, ki ga lahko sam naredim za 15, za hec pregledam zracni filter in vidim, da je crn kot premog.

Tretje, skoraj vedno so racunali dolitje hladilne tekocine, ceprav je bila vedno cez maksimum, pac da lahko racunajo delo.

Cetrto, na servisu ne nastavijo obratov prosteka teka ceprav avto v leru tako trese, da se moja mama opazi.

Peto, pranje avtomobila ob servisu ki ga lepo racunajo, je porazno.

 

So se druge stvari ki jih ne mislim nastevat in zato jih imam za navaden servis in nic nadpovprecnega.

99´ 323F 1.4

Napisano

Aha noter so ti dajali 15W40 recimo navadno mineralno olje sedaj pa polsinteti?no 5W30? Samo se ti ne zdi da je 5W30 sinteti?no!? Ima? malo pojme zme?ane glede olja mogo?e? <_<

Napisano

a je olje sinteti?no al pol sinteti?no ali mineralnio pi?e na embala?i. ?tevilke kot so 10w-40 ali 5w-30... ne povejo al je sinteti?en al kakr?enkoli ?e.

Napisano

aja pa ?e to jst naj bi dal za mojo mazdo 140k sit za servis na 90k km. naredu sm slede?e, ?el sm na servis in si kupu material za ta servis, filtre (motor, zrak, gorivo) jermene (zobat, pa 3une k so kokr pas ne vem izraza kako se jim re?e) doma sem uzel v roke servisno knji?ico v roke in sem si na en list napisal kaj je potrebno narediti na ta servis. zamenjato olje v motorju, menjalniku za servo volan, bremzolje, to sm naredu seveda sm zamenjal tudi filtre. sve?ke...skratka vse po seznamu, dela ki jih nisem mogel opraviti sm jih pa dal na servis narediti, kot je preverjanje izrabljenosti ventilov (takrat ?e nisem imel podatkov), menjavo jermenov (tega tud ?e nisem vedu kako, zdej vem)in pa priklop na ra?unalnik.tudi to bi se sedaj sprau narest. razlog za podatke je Avto Data.

 

in nakoncu je pri?el stro?ekna servisu 47k sit +material ne vem ve? kolk in sem privar?eval kr veliko denarja na ta ra?un.

Napisano

za servo volan,

 

Prvi? sli?im da se olje za servo volan menja. :blink::blink::blink::blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a je olje sinteti?no al pol sinteti?no ali mineralnio pi?e na embala?i. ?tevilke kot so 10w-40 ali 5w-30... ne povejo al je sinteti?en al kakr?enkoli ?e.

 

 

Aja, od kod pa tebi ta informacija? Tvoja teorija?

Napisano

a je olje sinteti?no al pol sinteti?no ali mineralnio pi?e na embala?i. ?tevilke kot so 10w-40 ali 5w-30... ne povejo al je sinteti?en al kakr?enkoli ?e.

 

To?no tako, ker potem itaq pi?e poleg ali je mineralno, polsinteti?no alipa popolnoma sinteti?no.

?tevile NE povedo vsega !!!

 

Tako Imam jez tudi olje 15W-50 ki je popolnoma sinteti?no, sicer je to za motorje, obstaja pa olje z enako oznako pa je polsinteti?no.Tako da je potrebno prebrebrati kaj pi?e poleg.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NAJ RAZJASNIM, ali je olje sinteti?no ali polsiteti?no itd, je odvisno na kak?ni bazi je narejeno. Popolnoma sinteti?no je na bazi umetnih snovi,itd polsinetit?no -me?anica, mineralna olja pa so tako reko? "naravna" olja

 

?tevilke -5W-30 in npr . 15W-50 itd, pa opisujejo viskoznost olja pri razli?nih temperaturah ( bolj kot je olje viskozno bolj je gosto podobno medu itd)

 

 

5W-30 pomeni, da bo olje po zimi bolj teko?e kot npr 15W-50 (to pove prva cifra ker je ni?ja), in bo kljub nizkim temperaturammrzel motor dobro mazan, pri vi?jih temperaturah, pa bo oje spet bolj redko kot 15W-50, in bo pri visokih temreaturah slab?e mazalo motor.

 

Zato izbirajte olja z ve?jim razponom in nizko za?etno cifro npr. 0W-40. Ta olja so navadno sionteti?na ker takih karakteristik z naravnimi ne more? dose?i in so na ?alost tudi najdra?ja.

 

?e pa se ne strinjate z mojo razlago pa povejte, da se za?ne tehni?na razprava.

 

:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.