Skoči na vsebino

MAZDA 2.0 CD140 GT votel zvok??


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!
Imam težavo z Mazdo 2.0 dizel letnik 2009! Avto sicer normalno dela, dobro potegne.... vendar ima nek čuden zvok, ko so obrati na minimum, je zvok normalen, čim malo povišaš obrate se iz sesalne cevi (iz filtra zraka) sliši votel zvok! Najprej sem mislil da je kakšna cevka sneta ali počena, pa nisem nič opazil med ogledom! Se komu sanja kaj bi to lahko bilo? Zvok lahko slišite na videu na povezavi https://www.youtube.com/watch?v=knrgqtQrOWQ

 

.....poskusil sem tudi snet cev pred sesalnim kolektorjem, torej iz "lopute za zrak" oziroma  "mislim da dušilne lopute", in opazoval med tekom! Torej motor pod minimum je prav tako lepo delal (loputa je bila skoraj zaprta), čim minimalno povišam obrate se loputa odpre do konca in sliši se močno "gočanje"! Sicer mislim da ta loputa dela pravilno, ker če sem prav razumel je ta loputa samo zato, da se motor lepše ugasne! Sicer pa nevem zakaj je pod minimum skoraj zaprta? Se komu sanja kaj bi lahko bil vzrok? Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, mogoče je smešno, ampak men se zdi zvok kot da bi bil airbox prazen, brez filtra. A ta avto maš že dlje, ali si ga pravkar kupil in to opazil? Mogoče je kdo vzel fliter ven, ali pa je tok star, da je razpadel, ali je pa kak "športni" not? Tak zvok se je meni pojavljal na avtu, kadar sem npr. vžgal motor pri odprtem airboxu. A si kaj preverjal zračni filter?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja zvok je podoben kot bi bilo brez giltra, vendar filter je! Kot omenjeno je še najbolj opazno ko snamem cev pri samem sesalnem kolektorju, torej je pred vstopom v motor samo še ta "dušilna" loputa in sesalni kolektor!  Dokler ostane ta loputa skoraj zaprta (prosti tek) je zvok popolnoma ok, ko se odpre (takoj pri minimalno povišanih obratih) pa se sliši ta zvok, kateri pa spet na višjih obratih sploh ni opazen! Tko da mi deluje, kot bi pri niskih obratih bilo preveč zraka....... Zdej ta loputa mislim da dela pravilno oziroma nisem čišto prepričan, ker tudi ko sem meril na kontaktih in poskušal odpirat loputo sem samo na dveh kontaktih opazil spremembo, ko sem spreminjal pozicijo lopute, pa še ta ni sledila premiku lopute oziroma je se je spreminjala vrednost ob premiku in nato vedno pristala na vrednost 0 ohm-ov ampak nevem...... tko da ostane samo še sesalni kolektor, ki mislim da nima dodatnih loput in drugače motor!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.