Skoči na vsebino

MAZDA 2.0 CD140 GT votel zvok??


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!
Imam težavo z Mazdo 2.0 dizel letnik 2009! Avto sicer normalno dela, dobro potegne.... vendar ima nek čuden zvok, ko so obrati na minimum, je zvok normalen, čim malo povišaš obrate se iz sesalne cevi (iz filtra zraka) sliši votel zvok! Najprej sem mislil da je kakšna cevka sneta ali počena, pa nisem nič opazil med ogledom! Se komu sanja kaj bi to lahko bilo? Zvok lahko slišite na videu na povezavi https://www.youtube.com/watch?v=knrgqtQrOWQ

 

.....poskusil sem tudi snet cev pred sesalnim kolektorjem, torej iz "lopute za zrak" oziroma  "mislim da dušilne lopute", in opazoval med tekom! Torej motor pod minimum je prav tako lepo delal (loputa je bila skoraj zaprta), čim minimalno povišam obrate se loputa odpre do konca in sliši se močno "gočanje"! Sicer mislim da ta loputa dela pravilno, ker če sem prav razumel je ta loputa samo zato, da se motor lepše ugasne! Sicer pa nevem zakaj je pod minimum skoraj zaprta? Se komu sanja kaj bi lahko bil vzrok? Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, mogoče je smešno, ampak men se zdi zvok kot da bi bil airbox prazen, brez filtra. A ta avto maš že dlje, ali si ga pravkar kupil in to opazil? Mogoče je kdo vzel fliter ven, ali pa je tok star, da je razpadel, ali je pa kak "športni" not? Tak zvok se je meni pojavljal na avtu, kadar sem npr. vžgal motor pri odprtem airboxu. A si kaj preverjal zračni filter?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja zvok je podoben kot bi bilo brez giltra, vendar filter je! Kot omenjeno je še najbolj opazno ko snamem cev pri samem sesalnem kolektorju, torej je pred vstopom v motor samo še ta "dušilna" loputa in sesalni kolektor!  Dokler ostane ta loputa skoraj zaprta (prosti tek) je zvok popolnoma ok, ko se odpre (takoj pri minimalno povišanih obratih) pa se sliši ta zvok, kateri pa spet na višjih obratih sploh ni opazen! Tko da mi deluje, kot bi pri niskih obratih bilo preveč zraka....... Zdej ta loputa mislim da dela pravilno oziroma nisem čišto prepričan, ker tudi ko sem meril na kontaktih in poskušal odpirat loputo sem samo na dveh kontaktih opazil spremembo, ko sem spreminjal pozicijo lopute, pa še ta ni sledila premiku lopute oziroma je se je spreminjala vrednost ob premiku in nato vedno pristala na vrednost 0 ohm-ov ampak nevem...... tko da ostane samo še sesalni kolektor, ki mislim da nima dodatnih loput in drugače motor!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.