Skoči na vsebino

Servis Selmar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Prosim za pomoč. Lansko leto sem kupila Mazdo cx 30. Kmalu jo moram peljati na prvi servis.

Zanima me, kakšne izkušnje imate s servisom Selmar? Ali obstaja še kakšen drug, preverjeno dober servis?

 

Hvala in lp,

Blanka

 

 

Napisano
pred 2 urama je Blanka napisal:

Pozdravljeni!

 

Prosim za pomoč. Lansko leto sem kupila Mazdo cx 30. Kmalu jo moram peljati na prvi servis.

Zanima me, kakšne izkušnje imate s servisom Selmar? Ali obstaja še kakšen drug, preverjeno dober servis?

 

Hvala in lp,

Blanka

 

 

Mislim, da ima uporabnik @Bini zelo dobre odnose z Selmarjem. Kar na ZS ga zvrcni 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 39 minutami je MazdaBoy napisal:

Mislim, da ima uporabnik @Bini zelo dobre odnose z Selmarjem. Kar na ZS ga zvrcni 😉

Mislim, da bo bolje, da ga tukaj javno. 

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Mene pa ne vidijo več. Pri uveljavljanju garancije so bili sami izgovori in prelaganje odgovornosti. Med drugim so zgubili moje feltne, centrirat jih pa tudi očitno ne znajo. Pri servisu sem opazil, da filtra goriva in kabine sploh nista bila menjana, upam, da je bilo vsaj olje. Star napihnjen akumulator pa je po njihovem očitno OK. Direktor en dan obljublja na veliko, ves skesan, drug dan že ''pozabi'' nate in se zgovarja na sto in eno stvar. Znajo ti pa prodat, to pa.

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 7 minutami je samSimon napisal:

Mene pa ne vidijo več. Pri uveljavljanju garancije so bili sami izgovori in prelaganje odgovornosti. Med drugim so zgubili moje feltne, centrirat jih pa tudi očitno ne znajo. Pri servisu sem opazil, da filtra goriva in kabine sploh nista bila menjana, upam, da je bilo vsaj olje. Star napihnjen akumulator pa je po njihovem očitno OK. Direktor en dan obljublja na veliko, ves skesan, drug dan že ''pozabi'' nate in se zgovarja na sto in eno stvar. Znajo ti pa prodat, to pa.

:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

Mene pa ne vidijo več. Pri uveljavljanju garancije so bili sami izgovori in prelaganje odgovornosti. Med drugim so zgubili moje feltne, centrirat jih pa tudi očitno ne znajo. Pri servisu sem opazil, da filtra goriva in kabine sploh nista bila menjana, upam, da je bilo vsaj olje. Star napihnjen akumulator pa je po njihovem očitno OK. Direktor en dan obljublja na veliko, ves skesan, drug dan že ''pozabi'' nate in se zgovarja na sto in eno stvar. Znajo ti pa prodat, to pa.

Kdaj je to bilo.....🤔

Napisano

Kar se tiče rednih servisov - vse OK, razen da se je bilo treba potruditi, da sem lahko prinesel "svoje" original olje.

Ko je bilo treba kaj uveljavljat v garanciji pa nisem bil zadovoljen.

Ko je hreščal zvočnik (Bose v armaturki) tega niso slišali, pa sem se kregal dokler ga niso menjali.

Ko je pokalo v pedalu sklopke so zadevo rešili z "WD40". Seveda sem se vrnil čez en teden, pa čez 14 dni spet. Dokler le niso menjali (ne vem več točno česa).

Zatikanje prestav (na obeh trojkah) so zaznali, ker so dobili oba avta za par dni. Rešili pa niso nič, izgovor je bil celo, da se more menjalnik še "ulaufat" - JA SEVEDA! Avto je imel že 115 000km. Smo potem po nasvetu strokovnjakov na tem forumu (še 1x hvala :) ) v obeh menjali z Redline oljem (tem, ki ga baje zadnje čase ni za dobit v SLO) in so se zadeve čudežno popravile. Že par let ne pomnim, da bi bilo zatikanje pri prestavljanju.

 

Uvertura pa je bila, ko sem se prijavil na testno vožnjo (v živo v salonu), ampak do testne vožnje sploh ni prišlo. Zato sm pač kupil rabljeno trojko

  • Všeč 2
  • Žalosten 2
Napisano
pred 40 minutami je toto89 napisal:

Kar se tiče rednih servisov - vse OK, razen da se je bilo treba potruditi, da sem lahko prinesel "svoje" original olje.

Ko je bilo treba kaj uveljavljat v garanciji pa nisem bil zadovoljen.

Ko je hreščal zvočnik (Bose v armaturki) tega niso slišali, pa sem se kregal dokler ga niso menjali.

Ko je pokalo v pedalu sklopke so zadevo rešili z "WD40". Seveda sem se vrnil čez en teden, pa čez 14 dni spet. Dokler le niso menjali (ne vem več točno česa).

Zatikanje prestav (na obeh trojkah) so zaznali, ker so dobili oba avta za par dni. Rešili pa niso nič, izgovor je bil celo, da se more menjalnik še "ulaufat" - JA SEVEDA! Avto je imel že 115 000km. Smo potem po nasvetu strokovnjakov na tem forumu (še 1x hvala :) ) v obeh menjali z Redline oljem (tem, ki ga baje zadnje čase ni za dobit v SLO) in so se zadeve čudežno popravile. Že par let ne pomnim, da bi bilo zatikanje pri prestavljanju.

 

Uvertura pa je bila, ko sem se prijavil na testno vožnjo (v živo v salonu), ampak do testne vožnje sploh ni prišlo. Zato sm pač kupil rabljeno trojko

Še en dokaz, da je večina uradnih servisov totalen polom. Še dobro, da ne rabimo vozit mazd k njim po pretečeni garanciji. Takrat se ponavadi začnejo kaki resni problemi (če se sploh pojavijo) in bog ne daj, da bi moral vozit avto k tem kekcem na popravilo. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Kdaj je to bilo.....🤔

December 2021

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še nekaj za tiste,ki ne vedo...oz. jaz ne vem,kako je to pri starejših Mazda avtomatikih oz. če je kaj drugače kot pri moji 2022 CX-5 Lahko tudi pustiš na avtomatik (ročico menjalnika nič ne šlataš),in le z obvolanskimi ročicami (ala F1) samo prestaviš navzdol koliko želiš in kadar želiš in gaaaas... Tukaj ostane v avtoatskem-D načinu in dovoli začasni M-ročni način (prikaže se D-M in stopnja prestave)....in ko avto oz. računalnik pogrunta,da spet voziš umirjeno oz. "normalno" samodejno izklopi M-način... Tudi pri zaviranju z motorjem po bregu navzdol dlje časa potrpi in bolj zavira z motorjem,in tako manj obremenjuješ zavore. Zna biti fajn za npr. Vršič,Korensko sedlo ipd... ...in ko na koncu brega spodaj prideš spet na ravnino,računalnik spet pogrunta,in normalno prestavlja kot da ni bilo nič. Torej-po moji oceni-Sport način je za brege TOP😃👍
    • Ne vem. Mi tu ne govorimo s sosedi.     
    • Sem napisal, da gre tako tam, kjer imam rad nekaj rezerve. Za normalna prehitevanja je pa kot si rekel. Je pa super, ker lahko izkoristiš vse te dodatne stvari sebi v prid, če jih rabiš.
    • Lepa poraba, s g140 bi bila verjetno podobna.
    • Se je že začel al kaj.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.