Skoči na vsebino

Sam nasvet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a sploh ?e obstaja mitsubishi forum?

 

ja res ?e kr neki ?asa ne, pred leti sm se registriru, pok kake 3 mescih od tega pa foruma ?e ni blo ve? :(

 

pa kdo ve kaj je razlog neobstoja?

Napisano

 

pa kdo ve kaj je razlog neobstoja?

 

Predvsem zaradi premalega ?tevila zainteresiranih aktivnih ?lanov, pa ?koda da se je to zgodilo malo po tem ko se je uspe?no povezalo z uradnim zastopnikom.
Napisano

Malo za hec, malo za res..

 

Objavljena slika

po doma? povedan je micka od?la spat :)

 

 

Ne pa obupat, mogo?e pa kdaj spet za?ivi :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Predvsem zaradi premalega ?tevila zainteresiranih aktivnih ?lanov, pa ?koda da se je to zgodilo malo po tem ko se je uspe?no povezalo z uradnim zastopnikom.

 

?koda... :/ takrat sm bil ravno pred nakupom Mazde 323C ali Mitsubishi Colta, pa sm pol nekak na 323c pristal :)

 

Malo za hec, malo za res..

 

Objavljena slika

po doma? povedan je micka od?la spat :)

Ne pa obupat, mogo?e pa kdaj spet za?ivi :prstgor:

 

damn, tako postlo bi tut js mel :D

Napisano

?e jest sem bil foruma?...ene 10 let nazaj....ko sem nabavil Lancerja letnik 1990, takrat je bil kar aktiven in ?ivahen forum, se spomnim ?lanov s Colti, bil je tudi lancer 1.8 gti...res redkost, pa galant 4x4, ...potem sem pre?altal na 323c, ker ni bilo nobenega pametnega Colta za dobit, novej?i Galant mi je bil ?e nedosegljiv, 2.5 benicnar,......v?e? mi je pa itak samo ?e EVO, ostalo je bolj ali manj vse kiksnjeno...oz. tazadnji model Lancerja, ?eprav EVO look naredi svoje. Ala Eclipse in 300gt pa ni ni? novej?ega ?e ohohoho let...so kar mal zaspali pri Micki.

Napisano

Ponavadi se tako zgodi, ?e forum ni ?iv. ?iv pa pomeni, da se v?asih tud o bedarijah pogovarjamo, da se kre?ejo mnenja in da nismo strogo samo za pleh.

 

Pa to se ne dogaja samo nekaterim ampak skoraj vsem forumom, kjer ni raznolikosti... recimo Kia/Daewoo forum je en tak primer, kjer je rekord, ?e je 10 sporo?il na teden.

 

Zato v?asih bolj? kako bedarijo gor imet samo, da forum ne umre. -_-

33112_1.png

Napisano

No, no, ve?, tudi bedarije imajo svoje meje....

 

prepovej jih pa opazuj koliko ?asa bo forum obstal... verjemi "been there, saw that" :unsure:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.