Skoči na vsebino

pozimi vs. poleti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Fantje, mene pa zanima kak?na je kej razlika v porabi goriva med zimo in poletjem pri va?em afteku?

 

Meni namre? kuri pozimi cca. 1-1.5l na 100km ve?, pa se mi to glih ne zdi normalno.

Pozimi naredim v primerjavi z poleti tudi do 80km manj na tank. :(

 

Kako je kej s tem pri vas?

Napisano

?e lahko za ?kodo povem, potem enako kot ti, v povpre?ju 1l/100km (mejne vrednosti so malo manj kot2l/100km), prevozim pa cca. 70km manj pozimi kot poleti.

 

lahko pa tudi priponko .xls dodam, ?e koga zanima. :D

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Meni se tudi zdi,da mam ?ez leto vi?jo porabo,razlog pa seveda ?ir?e gume! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Jaz imam pozimi in poleti skoraj da isto porabo. Pozimi je normalno da avto ve? po?re zaradi niskih temperatur, zavg dalj ?asa dela poleti pa klima in ?iroke gume :D

 

LP

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

no js mam pa razliko 1.1.5l max na 100km

 

Zima 8,5

poleti 7,5

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pr meni je poraba ob normalnih vo?njah nekje ista, oz. neopazno razli?na, po drugi strani je pa lahko poleti precej ve?ja (ne tok zarad clime), kokr zaradi precej ve?jega veselja do ti??anja kot pa pozim! :ljubezen::ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pri meni ni nobene bistvene razlike - mogo?e enako kakor pri Labiju - malenkost ve? poleti (pozimi gume 195, poleti pa 215) :pepsi:

Papa, Tomi
Napisano
  je Fry napisal:

Ob isti voznji je pol litra do liter vec pozimi

To?no tako je bilo pri meni pri prej?njem avtu. Zdaj pri M6 bomo pa ?e videli, glede na to da bodo ?le gor po vsej verjetnosti 17-tke (trenutno so pa gor 15"). B)
12360_1.png
Napisano

Ej jest pa nimam pojma.... mislim da je tam tam.... :ne vem:

Feel free....

Napisano

Pri meni je povpre?je pozimi in poleti popolnoma enako.

 

Pozimi je ?as ogrevanja hladnega motorja dalj?i in takrat je poraba ve?ja - ?e kurim predgrelec pa pa? ta pokuri nekaj goriva samo za ogrevanje.

 

Poleti pa negativno na porabo vplivajo predvsem klima, ?ir?e gume, slab?i izkoristek motorja zaradi pretoplega zraka (manj mulekul kisika na isti volumen) in seveda bolj?e gume, ki te kar silijo v bolj dinami?no vo?njo :jupiii:

 

Zato, vsi tisti, ki imate ve?jo porabo pozimi kot poleti delate veliko kratkih vo?enj s hladnim motorjem. Poraba je namre? najmanj?a takrat, ko sta motor in olje ogreta na delovno temperaturo.

 

 

 

Pa ?e to za podkrepitev zgornjih izjav - rekord v minimalni porabi na tank imam 5.9 l/100km v leto?nji zimi, medtem, ko je bila maksimalna poraba 6.9 l/100km "dose?ena" v poletnih mesecih.

33112_1.png

Napisano

poleti & pozimi mam pribli?no isto porabo,pozimi mam o?je gume ter vklapljam pogosto Webasto, poleti pa ?ir?e gume,klima & e?ka noga naredita svoje. Porabe mam pa nekje med 6 in 7 litri.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano
  je Boss napisal:

Pri meni je povpre?je pozimi in poleti popolnoma enako.

 

Pozimi je ?as ogrevanja hladnega motorja dalj?i in takrat je poraba ve?ja - ?e kurim predgrelec pa pa? ta pokuri nekaj goriva samo za ogrevanje.

 

Poleti pa negativno na porabo vplivajo predvsem klima, ?ir?e gume, slab?i izkoristek motorja zaradi pretoplega zraka (manj mulekul kisika na isti volumen) in seveda bolj?e gume, ki te kar silijo v bolj dinami?no vo?njo :jupiii:

 

Zato, vsi tisti, ki imate ve?jo porabo pozimi kot poleti delate veliko kratkih vo?enj s hladnim motorjem. Poraba je namre? najmanj?a takrat, ko sta motor in olje ogreta na delovno temperaturo.

Pa ?e to za podkrepitev zgornjih izjav - rekord v minimalni porabi na tank imam 5.9 l/100km v leto?nji zimi, medtem, ko je bila maksimalna poraba 6.9 l/100km "dose?ena" v poletnih mesecih.

 

Hmmm, jaz imam porabo v zadnjem letu med 7,2 in 7,8 l/100km (vsaj 90% vo?nja po mestu) ?zmeden?sramezljiv

Papa, Tomi
Napisano
  je Boss napisal:

Pa ?e to za podkrepitev zgornjih izjav - rekord v minimalni porabi na tank imam 5.9 l/100km v leto?nji zimi, medtem, ko je bila maksimalna poraba 6.9 l/100km "dose?ena" v poletnih mesecih.

 

?zmeden?

 

pri meni pa je glih obratno poleti mi ga je enkrat uspelo spraviti na 6.7 l/100km, pozimi pa sem fasal porabo 8.5 l/100km--pa nisem divjal.

Pride pa to ve? kot 100km razlike na en sam tank, fak ej.

Ob istih narejenih km na mesec, dam pozimi 4500sit ve? za benz.

 

Treba bo kupit dizla! :P

Napisano
  je madmax napisal:

?zmeden?

 

pri meni pa je glih obratno poleti mi ga je enkrat uspelo spraviti na 6.7 l/100km, pozimi pa sem fasal porabo 8.5 l/100km--pa nisem divjal.

Pride pa to ve? kot 100km razlike na en sam tank, fak ej.

Ob istih narejenih km na mesec, dam pozimi 4500sit ve? za benz.

 

Treba bo kupit dizla! :P

 

Ej pa ti ma? nizko porabo..... :blink:

Feel free....

Napisano

Ej sam je cesta il bistrica-podgrad- starod..... :aaaaa:

 

 

Sicer jo tudi sam pazim...ma prasi?ka ve? ?re.... <_<

Feel free....

Napisano
  je David napisal:

Ej sam je cesta il bistrica-podgrad- starod..... :aaaaa:

 

 

Ma kaj pa vem, zdej ko je mokro glih ne upam kej preve? stisnt, drga? poleti je pa kr ql.

Pa si vidu kak?na je cesta proti PO. ?e gre? skozi topolc pa pol naprej........sama jama :(

 

Pol ma? pa na izbiro al se vozi? pa smradu, al pa po luknah. :huh:

Napisano

Ej zakaj se pa vozi? ?ez ribnico.... je ?ez Kne?ak kraj?e.... :bravo:

Feel free....

Napisano
  je David napisal:

Ej zakaj se pa vozi? ?ez ribnico.... je ?ez Kne?ak kraj?e.... :bravo:

 

Saj mislim, da je imel to pot v mislih, ko je napisal, da se vozi? po smradu ... :P:ph34r:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.