Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes me je na tehnicnem pregledu opozoril,da imam ze kar precej nacet zadnji most. Ga je ze mogoc ze kdo menjaval in kje se ga dobi najugodneje? 

Mogoce veste ce je most od limuzine in karavana isti in bencin/diesel?
Hvala za vsak info.

Napisano

Ali je načet površinsko ali globinsko? 

Na 04 letniku sem ga menjal... 

Men je že razpadal... 

Napisano (urejeno)

Me je ravno zadnjic pelko klical glede zadnjega mosta, saj da ima stranko k ga more zamenjat :).

jaz sem dal 450€ preko ebaya. Je pa treba vedeti, da je potrebno zamenjati še zadnje spodnje roke k so na mostu in pa zadnje stabilizator štangice.

 

Vse skupaj me je prišlo:  450€ za most, 2x 60€ za roke in pa 2x20€ za stabilizaror štangice. Na vse to pa pride še delo.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 20 urami je Shrek napisal:

Ali je načet površinsko ali globinsko? 

Na 04 letniku sem ga menjal... 

Men je že razpadal... 

Na desni strani ima dve manjsi luknjici in tudi povrsinsko je ze kar v slabem stanju. Pa roke so tud povrsinsko vse rjave. 🙆‍♂️🤦‍♂️

pred 12 urami je Scr3am napisal:

 

jaz sem dal 450€ preko ebaya. 

Mi mogoce lahko posljes link strani,kjer si ga nabavil? tnx

Napisano (urejeno)

Kataloška številka je GS1D2880XG oz. GS1D2880XE.

Jaz sem ga kupil preko ebaya, vendar ta prodajalec tega artikla nima več na zalogi. Je pa en kup ostalih prodajalcev ne ebayu tako, da ni panike :)
Med drugimi ga ima tudi autodoc, vendar je cena čez 500 €... Samo zgornjo kataloško številko nalimaj v iskalnik (ebay.de) pa ti bo našlo en kup rezultatov. Če boš menjal zadnji most ti svetujem, da še menjaš zadnje roke in stabilizatorje.

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Berceau Corps d'Essieu Arrière Pour Mazda 6 GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Für MAZDA 6 Achsträger Körper Achse Hintere GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 2
  • Hvala 2
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Brane napisal:

Kaj je to original most ali kopija?Na INTERCARSU ga imajo na zalogi za 450 eur-FZB116 FORTUNA LINE,za poust pa se sam dogovarjaj

Firme ga pri njem dobijo za 250€ drgac je pa redna 450€ ja. Nevem pa ce lahko fizicna oseba kupi avtodele pri njih. Drgac pa neke blazne aftermarket izbire ni. Kolikor sem videl je samo od firme NTY.

Popravljeno od Scr3am
  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni, tudi pri moji Mazdi je potrebno most zamenjati. Ali mogoče kdo ve, ali je bolje kupiti NTY ali FORTUNE LINE? Cena je na Autodoc dokaj podobna. Lep dan vsem

Popravljeno od Sivc 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.