Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimajo me vaše izkušnje glede cen rezervnih delov.Na ženini Mazdi2 je neka težava z venilatorjem kabine, pa sem na servisu vprašal za ceno novega ventilatorja. Dobil sem ponudbo s ceno 483,29 €. Še vedno ne vem kaj naj si mislim o tej ceni. Kakšne so kaj vaše izkušnje?

Lp Mali

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Polo 2010 ventilator 450€ + 0.5h dela. Originalni.

 

Giulietta 4-6 ur dela, ventilator 50€. Samo so vlačli nekomu za to celo amaturko ven, ker je do amena skrit.

 

Focus 2020. Ventilatorja posebej ni. Samo celi HVAC, torej 900€ + ddv + delo. In spet se odmika amaturka, polni klima, nova hladilna.

 

Vse je odvisno od modela avta.

Poglej če je neoriginalen cenejši in kolko je dejansko dela.

Napisano (urejeno)

Mogoče bi poskusil z obiskom pri avtoelektričarju? 

 

Za Mazdo 3 in Mazdo 6 vem, da je ventilator zelo enostavno odšravfat - za vsakega, ki zna sam zamenjat kabinski filter ...

 

 

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.