Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.

Enako. Le na prvi seriji. Pri tej zadnji 6-ki pa je bilo ugotovljeno, da so brembo tresli zaradi napačne vgradnje. 

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam mazdo CX5 letnik 2018. Kupil sem rabljeno z 115k prevoženih, sedaj 193k prevoženih. Imam veliko težavo z zavorami po menjavi in nimam več ideje kaj storit. Namreč pred pol leta sem menjal zadnje zavore in diske na pooblaščenem servisu Mazda v Lj BTC. Zavore so po cca 14 dneh začele cviliti, zato sem peljal nazaj kjer je bil odgovor, da je težava pač v paknah, ker sedaj delajo pakne z manj plastičnih delcev zato se pojavljajo cviljenje. Pred dvema mesecema sem zaradi pojava še vibracij menjal še prednje diske in zavorne ploščice na nepooblaščenem servisu, ki je sicer pooblaščen za Škode, citroene in Vv. Enako po cca 3 tednih se je pričelo cviljenje in je sedaj že tako glasno, da se mi kar stemni od jeze ko zaviram.

Peljal sem avto nazaj je bil odgovor, da so vgrajeni kakovostni materiali itd, nato so še 1x vzeli vse dol namazali  in zadeva je 2 dni bila ok, nato ponovno cviljenje zavor, predvsem ko avto peljem vzvratno je cviljenje res grozno.

 

Na Mazdinem servisu niso imeli posluha, tako kot ne na nepooblaščenem sevisu zato sem po dogovoru peljal na AMZS servis, ker so ponovno vzeli dol diske in pakne vse zbrusili, namazali in cviljenje po dveh dneh se je vrnilo.

 

Ali mi lahko pove kdo kakšne pakne montirate na zavore(ORIGINAL CVILIJO-alternativa tudi), saj sem našel  mehanika, kateri  mi ponuja pakne atw, ki naj ne bi povzročale cviljenja.....in sem pripravljam praktično nove pakne zamenjati z predlaganimi....če bo le odpravilo težave?

 

 

Prav tako me zanima če se komu pojavlja pokanje v kabini, ko prevoziš npr ležeč policaj ali pa greš v večji zavoj, ko se kabina "nagne"---sumim, da je kaj narobe z amortizerji, vendar je težko locirat lokacijo pokanja.?

 

p.s...avto ni zadel ob robnik ali bil udeležen v kaki prometni....tako, da res obupujem nad avtom, ki ga imam sicer v lasti 4 leta.

 

Hvala za odgovor/predlog

 

lep pozdrav

 

 

 

Napisano

Jaz imam izkušnje z ate, zimmerman in textar. In je bili ok glede cviljenja. Z brembo sem imel tezave glede cviljenja.

Glede pokanja pa preveri stabilizator stangico, mogoce ima zracnost.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.