Skoči na vsebino

Mazda CX-5 2018 2.5 AWD 194 KS motorček ročne zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav,

 

na Mazdi CX-5, letnik 09/2018, AWD, 2.5 L bencinar s 194 KS se mi je pojavila težava z desnim zadnjim motorčkom ročne zavore. Ve mogoče kdo, ali obstaja alternativa originalnemu delu oz. ima mogoče kdo kakšnega rabljenega na zalogi? Predlogi?

 

Hvala 

Napisano

Kaj pravijo v lokalni trgovini z avtodeli?

Ponavadi se gre prvo tja, če že ne na servis...

N7rRRL1.jpg

Napisano

A.B.S je imel nahbau, kaksno leto nazaj je kolega kupoval za 6ko in je bila cena če se ne motim okrog 400€ za obe s tem da je stare moral nazaj poslat.

Napisano

Probaj zamenjat levega in desnega. Mislim, da je motorček enak... 

Napisano

Lep pozdrav, po pregledu pri mehaniku je sedaj stanje takšno, da težava ni v motorčku, ampak v čeljusti oz. kleščah, na katero je motorček montiran. Sem preveril po celi Sloveniji in nikjer ni tega dela na zalogi - ponaredek ne obstaja.

 

Ima mogoče kdo kakšnega rabljenega, ker če bi ga nujno rabil čim prej?

 

Hvala in lep pozdrav

Napisano

Smo doma imeli isti problem. Na servisu so rekli da je vedno problem v čeljusti. Na netu sem veliko prebral o tem. Veliko CX-5 ima ta problem. 

Ponaredka nisem našel, original čeljust je cca 370€. Zamenjal sem sam. Seveda tudi diske in ploščice.

Zaenkrat druga stran še deluje.

 

 

IMG_20221226_114331.jpg

Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging (1).pdf

  • Všeč 5
  • Hvala 1

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

To ima mazda probleme od kar obstaja znamka 🤣. Zadnje celjusti jih jebejo ze od samega zacetka... Groza.

  • Všeč 2
  • Žalosten 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.