Skoči na vsebino

Mazda CX-5 2018 2.5 AWD 194 KS motorček ročne zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav,

 

na Mazdi CX-5, letnik 09/2018, AWD, 2.5 L bencinar s 194 KS se mi je pojavila težava z desnim zadnjim motorčkom ročne zavore. Ve mogoče kdo, ali obstaja alternativa originalnemu delu oz. ima mogoče kdo kakšnega rabljenega na zalogi? Predlogi?

 

Hvala 

Napisano

Kaj pravijo v lokalni trgovini z avtodeli?

Ponavadi se gre prvo tja, če že ne na servis...

N7rRRL1.jpg

Napisano

A.B.S je imel nahbau, kaksno leto nazaj je kolega kupoval za 6ko in je bila cena če se ne motim okrog 400€ za obe s tem da je stare moral nazaj poslat.

Napisano

Probaj zamenjat levega in desnega. Mislim, da je motorček enak... 

Napisano

Lep pozdrav, po pregledu pri mehaniku je sedaj stanje takšno, da težava ni v motorčku, ampak v čeljusti oz. kleščah, na katero je motorček montiran. Sem preveril po celi Sloveniji in nikjer ni tega dela na zalogi - ponaredek ne obstaja.

 

Ima mogoče kdo kakšnega rabljenega, ker če bi ga nujno rabil čim prej?

 

Hvala in lep pozdrav

Napisano

Smo doma imeli isti problem. Na servisu so rekli da je vedno problem v čeljusti. Na netu sem veliko prebral o tem. Veliko CX-5 ima ta problem. 

Ponaredka nisem našel, original čeljust je cca 370€. Zamenjal sem sam. Seveda tudi diske in ploščice.

Zaenkrat druga stran še deluje.

 

 

IMG_20221226_114331.jpg

Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging (1).pdf

  • Všeč 5
  • Hvala 1

 

 

Napisano

To ima mazda probleme od kar obstaja znamka 🤣. Zadnje celjusti jih jebejo ze od samega zacetka... Groza.

  • Všeč 2
  • Žalosten 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.