Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najlep?i mi je McLaren. Sledi Mercedes.

Pri mclarnu je zanimiv ta skraj?an shark-fin. Pakti?no ga ni z izjemo mahne izbokline.

 

MCL34_2019_Side.jpg

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Da bi raikkonen z alfo naredil stalo, pa zacnem gledat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Alfa naj bi bila letos zelo visoko. Sam ta testiranja se bol tko tako,.. noben ?e dejansko ni dirkalnika potisnil do limita ve? ali majn so vozili na C3 gumah ?ele danes so tesitrali C4, C5.

 

?asi ?etrtega dne.

858c31ce-c1c7-42d7-bc80-910998343ff8_ori

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Gremo napovedat prve 3 na cilju v nedeljo :)

 

Leclerc

Hamilton

Bottas

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Te?ko re?t,..jst upam samo na napeto tekmo. Zmagal bo pa? najhitrej?i :D Bi pa rad videl kot navija? ferrarija leclerca dokaj visoko.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ja dafak kaj dela Williams? Torror Rosso je zgleda zalavfu nas sistem, medtem koje Williams ga izklopil al kaj :)

 

Ricardo

Hamilton

Vettel

 

(Te sem se spomnu iz glave) :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam obcutek, da bo letos MB spet ?e malo bolj pred vsemi, ponoven vzpon RBR in Leclerc pred vettlom...

Napisano

Jao 2,3 sekunde med prvimi 10 v enem krogu! Drugo mostvo Ferrari skorajda sekundo zadaj....vse se ponavlja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se mi je kar zdelo da bo tako...

RBR se s5 vzpenja in je pred Ferrarijem, MB na vrhu...

 

Ampak, razlika med BOT in HAM precej?nja... Vpra?anje kaj je bilo na rob s Hamiltonovim avtom (?e je sploh bilo kaj).

 

Mi je pa v?e? dodatna to?ka za Best Lap ; zna popestriti zadnje kroge...

Napisano

RBH je potem nova kratica, ni vec Rinold motor :)

 

Leteci Finec odpelju dirko zivljenja, cestitke. Sicer pa prvi 2 mesti kot idealen uvod v sezono. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne razumem Ferrarija da ne po?lje Leclerca po supersoft za dodatno to?ko ko nima kaj izgubiti...

 

Risk je prevelik. ?e bi se kaj zgodilo recimo, da bi se zasko?ila matica ali kaj podobnega bi bil lahko ob to?ke z dirke in bi recimo dobil samo to?ko za najhitrej?i krog.

 

RBH je potem nova kratica, ni vec Rinold motor :)

 

?e vedno je RBR, ker zadnji R stoji za Racing :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.