Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pole position; Kevin Magnussen! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 4,9k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Neverjeten razplet, ko gredo mimo Firstappna, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

1-2 merc 3-4 rbr jutrajšna štartna vrsta.

 

Ni nujno. Hamilton lahko dobi kazen. Ma si zaslužijo zmago jutri.

Podpis.png

 

Napisano

Russellu privoščim prvo zmago, 44 tudi, bomo videli kako se bo razpletla glavna dirka, imam občutek da bo ju3 RBR ponovno spredaj.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 10 urami je g.Wankel napisal:

 

Ni nujno. Hamilton lahko dobi kazen. Ma si zaslužijo zmago jutri.

 

Nič kazni 🙂

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Nevem al gledam formulo al flipper :D

 

Rikardo zbije K-maga
Max in Hamilton se zabijeta med sabo
Norris nese ven Leclerca v steno

 

in pol še Sainz z smetmi v zavorah da so mu kmalu zagorele

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Perez tensta k ne vem kaj...kako hoče bit drugi v prvenstvu? :D

Razumem, da je ostal na napačnih gumah, ampak toliko hvalijo uno Hannah Schmidt, kaj je zaspala danes? Pa tudi celo dirko ni bil lih nekaj specialen.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano

Čestitke mladeniču v Merklu, pa smo jo le dočakali, njegovo prvo zmago in tudi prvo Merklovo v 2022. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Čestitke Russlu,.. ferrari pa tud nevem kako je zvleku 3,4 mesto potem ko je bil Leclerc v zidu, Sainzu so pa zavore gorele. Rbr pa polom tokrat.

 


image.jpeg

 

Napisano

Mislim, da je prav, da niso Leclerca spustili naprej na koncu, ker je bil Alonso kar blizu. Pomoje tudi Verstappen ni isto naredil s Perezom, ker je bil na koncu čist za Alonsom.

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Še zadnjič letos.

Lepo se vidi kako je Merc približal/prehitel RBR in ferrari, ker je edini še na nedavne dirke pripeljal posodobitve(celo novo dno na japonskem) medtem ko sta RBR in Ferrari že v letu 2023 in so že zdavnaj opustili razvoj letošnjega dirkalnika. Tukaj se pa tudi kaže kako prednost je imel RBR.

 

So pa komentatorji na F1 TV omenili, da naj bi Ferrari resno razmišljal, da bi bil na koncu sezone P3 da bi imel potemtakem več časa v tunelu, ker dnarja ne rabijo. Lol :D

 

Drugo leto se pa vrača Nico v F1, Rikardo gre pa za rezervnega v RBR(ponižno nazaj :D)

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Zdajle napeto finale zadnjih kvalifikacij!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 6 minutami je Z M A J napisal:

Zdajle napeto finale zadnjih kvalifikacij!

Kako se igračkajo z "Track limits"  :D

 


image.jpeg

 

Napisano

Dimnikar bo čakal svojo zmago očitno v naslednjem letu, heh

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na nek način spremljam, obenem pa sem Fatimir; čistim hišo, da bo lepša. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.