Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

007 ima odgovor na marsikatero vpra?anje... :whatever::whatever::whatever::jupiii::jupiii:

 

?e ne kar na vsako, he he :bravo::P

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

?e ne kar na vsako, he he :bravo::P

 

Sirius ni = 007 :bravo::bravo: ?eprav se zelo dobro razumeta...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.

 

odgovor je DA

 

samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Zal tudi jst moram povedati, da je edini minus na moji 626 bil menjalnik. Hladen je komaj su v 1, v rikverc pa bi skoraj vedno moraj 2x, 3x probat, ali prej v prvo potem pa v rikverc. To je edina stvar katera je bolsa na zdejsnjem renoju od mazde. drugace pa respect do mazde!!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Zal tudi jst moram povedati, da je edini minus na moji 626 bil menjalnik. Hladen je komaj su v 1, v rikverc pa bi skoraj vedno moraj 2x, 3x probat, ali prej v prvo potem pa v rikverc. To je edina stvar katera je bolsa na zdejsnjem renoju od mazde. drugace pa respect do mazde!!

 

 

Pozdravljen back :D

 

 

Kaj imate ?e 626 doma?

Napisano

Pozdravljen back :D

Kaj imate ?e 626 doma?

 

 

Thnx.

 

Zal, prejsnji mesec je prodana sosedi - no vsaj je gledamo vsak dan. Drgac sm pa dobu 5keu.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Thnx.

 

Zal, prejsnji mesec je prodana sosedi - no vsaj je gledamo vsak dan. Drgac sm pa dobu 5keu.

 

in kaj zdaj vozi?? (mogo?e si to ?e napisal pa sem spregledal :ne vem: )

33112_1.png

Napisano

in kaj zdaj vozi?? (mogo?e si to ?e napisal pa sem spregledal :ne vem: )

 

 

Megane II 1.6. 2004. - zeleni :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

odgovor je DA

 

samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:

 

?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev od masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.

Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.

....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve.... :huh::huh::huh:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev os masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.

Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.

....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve.... :huh::huh::huh:

 

sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:

 

Lahko poskusimo pri tistih servisih, ki jim je pomembno kako so njihove stranke zadovoljne, npr. na tistem kjer dela wildcat (?e sem dobto razumel).

Druga mo?nost pa je, kar direkni predlog MMS za re?itev - ubla?itev preblema (ni mi te?ko napisati dopis). Ne vem pa koliko bodo oni na to pripravljeni, ?e ne bodo uporabniki teh avtomobilov dru?no pritisnili na njih. ?e se boste zadovoljevali s pojasnili servisov, da ne morejo ni?, potem ni nobene re?itve za vas. Zakaj bi si MMS po "nepotrebnem" delal stro?ke.

?al slogan "zadovoljen uporabnik je na? moto" ni vedno v ospredju, ko gre za denar. ?e bi bilo tako, bi MMS vsa vozila s tako napako poklical na servis in jo ?e odpravil.

<_<<_<<_<

 

Pa ?e nekaj bi dodal. Bojim se, da za slabo pretikanje ni kriva zgolj zajla, namre? simptomi, ki jih navajate (te?je prestavljanje ko je gostej?e olje - ni?je zunanje temperature in pri neogretem menjalni?kem olju) bolj ka?ejo na neprecizno izdelavo posameznih sestavnih delov menjalnika. ?e bi bila smamo zajla bi bil probljem prestavljanja precej bolj konstanten, saj se ta zaradi trenja ne more segreti. Ogreje se lahko samo od vpliva toplote motorja in "kabinskega" prostora. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 9 mesecev kasneje...
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Mene pa mal moti, da '?altkebl' mal zacvili, ko da bi se usnje na usnje nek dotikalo. Ko dam ro?ico v levo. A to se da kaj namazat kje?

Napisano

Mene pa mal moti, da '?altkebl' mal zacvili, ko da bi se usnje na usnje nek dotikalo. Ko dam ro?ico v levo. A to se da kaj namazat kje?

 

Se da pa ?e ?isto enostavno je. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V bistvu ne rabi? nobenega orodja, samo na pravem koncu zagrabi? in se kar samo razstavi, potem pa samo nama?e? zobnik in ostale gibljive dele.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V bistvu ne rabi? nobenega orodja, samo na pravem koncu zagrabi? in se kar samo razstavi, potem pa samo nama?e? zobnik in ostale gibljive dele.

 

Sli?i se lepo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.