Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je Alex napisal:

O, je zelooooo velika razlika med turbo motorjem  in dinotom. Verjemi. 

Ne razumem te-čem je fora...2,5 turbota itak ne prodajajo v EU.

In itak-tu mi ni šlo za turbo vs. atmosferc,ampak na sploh za menjalnik (ki ga itak nikjer ne hvalijo,naj bi bil neodločen,naj bi cukal itd....NE),dovršenost mazdinih  motorjev nasploh (k lih 2,5 bencincu eni pravite "dinozaver"),in ostalih mazdinih posebnosti oz. njenega pogleda na "moderne" čase....ni vse kar je novo tudi boljše ..mogoče za stranko oguliti,to pa ja...poznamo že te zgodbice...

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Skritikrt...ne veš iz prve roke... 

Napačna tema...to moraš v temo "Tole je pa kr smeh" napisati😄😉

Napisano
pred 22 minutami je bajsi6 napisal:

Tole pa je debata. Hvala vsem, sporočim, ko bo padla odločitev.

Še za pralni stroj dobiš cca 50 mnenj, kaj jih ne boš za avto 🤣🤓

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.