Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Joj kok ma ta 323c grde felgne ... jst bi take ljudi k dajo na mazdo trikrake felgne na grmadi za?gal ... :closedeyes:

 

ma trikrake felge so men grde na ?ist vsakem avtu

Napisano

Men je pa mal sme?n, da je v tej klasi (6ka), za Mazdo 170 KM ?e konkretna konju?nica (?e se ne motm drug nejmo?nej?i benz), medtem ko npr. pri Bemveju je to "skoraj" vstopna konjenica v razredu trojke! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.

 

?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.

33112_1.png

Napisano

Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.

 

?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.

 

Tu kaj bi korist imel jaz, jebesh servise.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov)

 

pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov)

 

pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan :)

 

Pozabu si povedat da je BENCINAR. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder)

 

Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ti si mel Galanta?

 

Sam sem imel sicer Lancerja, kolega pa je imel en model starej?ega Galanta kot je oglasu, in ?e 4x4, ter tista zadeva da so se tudi zadnje gume obra?ale, avto je bil pa letnik 90 ?e se nisem zmotil. Se pravi kar ima Reno sedaj je imel japonc ?e 20 let nazaj, in zgleda da so z razlogom nehali to tehnologijo v naslednje modele vgrajevati.

 

 

Pri novi ?estki bencinarju 2.5 mi je lih to v?e?, ker pade lih malo pod 130 kw, tako da sem v istem razredu kot sedaj, z mo?nej?im in ve?jim avtomobilom. :) ...to so res dobro nara?unali, pri dizlih pa je malo druga?e, mislim da je eden 103kw, drugi pa 136kw (ta nova motorja), se prav lih za lih ?ez mejo.

Napisano

Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. :D

 

Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.

 

Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. :P

 

In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.

 

:jezicek: tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature.

 

:hudicek::hudicek:

Napisano

Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.

 

Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. :P

 

In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.

 

:jezicek: tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj :jezicek:

 

ampak dubu te pa je na sarkazem :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature.

 

:hudicek::hudicek:

 

passat 2.0 TDI 170 konjev

passat 2.0 TSI 200konjev

 

prvi ma manj konjev vec navora (350:280 Nm) je pa cenejsi kot drugi (razlika dobrih 2000 eur)

 

aja razlika v porabi je dobrih 2l/100km v prid TDI-ju

 

sam tehnicne podatke navajam in nc druzga :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ampak dubu te pa je na sarkazem :hohoho:

 

sarkazen je bil predzadnji post, zadnji je bil pa kr neki :harhar: Kot bi primerjal Audi R10 TDi proti Audi R8 :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Na kako cifro mislte da bi blo temule treba zbit prodajno ceno, da bi se shodlo u?timat in kej profitirat?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3728178&show=1

 

A ?e nisi dojel, da je to un tip, ki je hotel za stotalkanega Astona ne vem koliko ke?a? Tole skup sestaviti pa tudi ni pametno in upam, da nih?e ne bo. Ko zme?kljive cone enkrat opravijo svoje delo niso nikoli ve? iste.
Napisano

ufff moja je bila ene tolk udarjena ampak samo spredi pa smo nara?unali z novim deli in delom cca 7k?. Tale je pobutana vsepovsod samo na levi strani ne in je vredna glih toliko kolikor so vredni rabljeni deli, ki so ?e celi. Definitivno pa nikoli toliko kot ta ho?e zanjo.

 

da tole popravi? in po?triha? po moje rabi? z veliko izbnajdljivosti ene 4-5k? tko, da moj nasvet je "roke stran"

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
    • Saj vidiš, da je zadnje dni vse protiustavno.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.