Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Feri, meter v roke in se sprehodit okrog obeh vozil, ker na pamet govorit je hitro ra?un brez kr?marja oz. si ga nasankal. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ej, tudi moja je bila gor za 7.000? :D Res pa da za hec, mogo?e tudi pri njemu ;)

 

Pa na tejle bi mel neki dela s homologacijo...

 

 

Napisano

Se ?lovek te?ko odlo?i kateri je lep?i na prvi fotki - lastnik ali vozilo. :zvizga:

 

Glede teksta spodaj pa bi bralec prakti?no rabil prevajalca. :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se ?lovek te?ko odlo?i kateri je lep?i na prvi fotki - lastnik ali vozilo. :zvizga:

 

Glede teksta spodaj pa bi bralec prakti?no rabil prevajalca. :whatever:

 

nekoc avto je bil tko lep kot na prvi sliki zdele pa ni vec tako lepo...

 

Pre?eren se pa kri?a zdele :hohoho: ?e srednja frizerska ma bolj?e rime... :D

 

 

Napisano

Ah malenkosti, lej te feltne pa ta r0r :D

 

 

...pa celo 1.6 ma?ina je, pr nas je bol popularno 1.2 'tunat' :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pa ladijskim lesom iz palube :)

 

Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.
Napisano

Tole je tud dokaj redko; Mazda6 I.gen FL, 2.3 GT

http://www.avto.net/ad.asp?id=8100142&...GT%20NAVIGACIJA

?e ne bi 6ke ?e imel na dvori??u, bi kljub dokaj visoki ceni ?el vsaj na ogled :wub:

 

Tale FL je pa men bistveno lep?i kot najini ?katli, pa ?e navigacija obratuje kot se zagre. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.

 

Ja, sej verjamem. Ampak izgleda kot kombinacija (preve?) poceni plastike in neke fine lesne imitacije... Je pa res, da mi les v avtomobile nasploh ne pa?e.

Napisano

vidt pa ne more? nobenega od teh avtov, ki jih ima tale diler v ponudbi, ker ma ?ist vse za uvozit. kr neki ej, me zanima, kolk proda?

 

Meni zgleda pa? 2.5 bencinar in GTA opema....res pa da pri nas na cesti so pove?ini dizlce :) barva mi je pa top

 

Napisano

wow...morm re?t, da ?e bi imel vsaj mal ?ilce za ?raufanje pa plac pa orodje, potem bi se spravil v kak projekt...no, pa ?as imeti, seveda. ampak ?al kt farmacevt lih nimam velik pojma glede tega. se mi pa vedno zarosijo o?i, k vidm kej takega, sej je bil moj prvi avto Nissan sunny 1,4 16V slx, k je meu skor vso opremo in je bil fantasti?en avto. res, me kr ?ustva preplavijo. enkrat bom res neki takega ubodu pa kej naredu :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.