Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni nuja 9, za vraga je bil itak plan 16x8 oz. bi men ?e bol sedl 15x8, ampak se treba ?e uskladit z nekom drugim :D

 

Glede dizajna sm mal v dilemi, se mi zdi mal premoderen za NA in bi pasu bol na NB, ?e bol pa na kakega zelenega Fa :punk:

NA: http://www.car-vs-car.de/bilder-galerie/Ma...MX-5-42925.html

NB: http://www.car-vs-car.de/bilder-galerie/Ma...MX-5-25338.html

323F: http://www.tunershop.biz/xt/images/page_co...bs_bild1_gr.jpg

 

Jih grem pa vseen pogledat v kratkem, ker je tole kar redkost v sloveniji..

 

V tujini imajo kar lepo ceno, sicer ?e pobarvana ampak vseen :zvizga:

ebay

 

Matr ga sedejo na Fki:)

 

drga? pa ful hud dizajn:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kaj pa preprosti vejo razliko med kW in KM. Vpi?e? konje namesto kilovatov in ti sam spremeni ?e v kilovate. :D 1,8 je pa imela toliko konjev ja.

 

 

Tako, pa ?e na ?tevcu oz obratomeru se vidi da ima rde?e polje ?e pri 6500rpm. 1.8 ima pa isto kot 2.0 pr 7000rpm. To vem, ker sem videl, kmalu bom pa lahko tudi sam pokazal da je temu tako :P

panoramska.jpg
Napisano
Napisano

LPG :P

 

= 3500? na trikotniku.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

odvisn kje :D tole je ?e dra?ja cifra, ko za dizla :o

 

A ma se kdo drug kot G1 ze sistem za fankla?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

= 3500? na trikotniku.....

 

A MALO pretirava? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A MALO pretirava? ?

 

tok je cena pri njih, sem spra?eval (za wankla)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

tok je cena pri njih, sem spra?eval (za wankla)

 

Mogo?e za 232 konjev za "navadno" ziher ni ve? kot je za navadnega 4 cilindra?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e za 232 konjev za "navadno" ziher ni ve? kot je za navadnega 4 cilindra?a.

 

pa sej ne sme bit neki razli?a cena, sej ma isto ?tevilo rotorjev :blink:

Napisano

pa sej ne sme bit neki razli?a cena, sej ma isto ?tevilo rotorjev :blink:

 

Motor je pa kar krpko druga?en med rotorji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hoho, tole je pa neki novga na a netu :D

 

Poraba goriva in emisije CO2:

Kombinirana vo?nja: 8,1 litrov / 100 km

Izvenmestna vo?nja: 6,6 litrov / 100 km

Mestna vo?nja: 10,6 litrov / 100 km

Emisije CO2: 192 g / km

Napisano

Huh lepoti?ka :wub: ?est prestav?

 

1.8 NB jih ima kar dosti 6 prestav, razlike pa kokr sm bral po tujih forumih ubistvu ni veliko..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

tole je pa sosed..res lepo o?uvana, spla?a pogledat.

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.