Moja poanta je ravno v tem, da vsako leto dozivljam primere ki jih opisuješ, pa delajo gume kljub temu da nimajo imena. Pa mam velikokrat prigode s prikolicami in drugimi tovori.
Govorim tudi o tem da maš lahko uh la la gumo ali ne uh la la gumo pa bo vse odvisno od reakcije voznika, ne gume....zanašati se na to da stisnem bremzo pa bo abs in guma naredila svoje ker je dobra je utopija
Samo človeka z izkušnjami se na forumih ne posluša, poslušati se mora ene in iste ljudi
Ja, kako pa? Ko je več ljudi na cesti z dobrimi gumami, boljša je varnost. Saj na cesti ne boš iskal nekih idealnih linij. Gre se za tisti meter ali dva manj pri nenadnem zaviranju, ki se mogoče zgodi. Ali pa aquaplaning pri 10 km/h višji hitrosti in si nekako na bolj varni strani. Drugo je bolj tako. Moja želja recimo je še vedno AWD, tisti pravi Subarujev. Pa ne zato, ker bi hotel iskati zadnjo mejo pred zdrsom iz ceste ampak zato, ker sem pri normalni vožnji s to tehniko za stopnjo bolj varen, kot pa s sprednjim ali pa zadnjim pogonom. Drugače povedno - do pizdarije imam več rezerve. Če se razume osnove fizike. Ne rabim jaz AWD-ja za ritje po dreku in makedamih.
Ne vem, no. Jaz imam samo B kategorijo. Drugi tule imate vsi FIA super licenco, ali kako?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.