Skoči na vsebino

Mazda6 karavan 2.2 diesel (letniki med 2012 -> 2016) 200.000 + s kakšnimi težavami se soočate?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Živijo,

 

Sem lastnik Mazde6 karavan 2014 letnik 2.2 diesel. Avto ima 230.000 km.

 

Z avtom se na splošno zadovoljen. Turbina je sveže "restavrirana", DPF filtri sčiščeni in tudi sesalni kolektorji. Pred časom sem zamenjal še ALternator.

 

Sem v dvomih ali avto še obdržat ali prodat.

 

Lastniki podobnih mazd.

 

Ste imeli kakšne resne probleme s podobnimi Mazdami pri 200.000+ km (sklopke, vztranjiki, podvozje itd...)

 

Popravljeno od padalec
Napisano

A je tvoj od začetka, al si rabljenega kupil? Če to drugo, od koga oziroma ali je bila uvožena?

33112_1.png

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

A je tvoj od začetka, al si rabljenega kupil? Če to drugo, od koga oziroma ali je bila uvožena?

 

Jaz sem drugi lastnik; tako kot prvi lastnik, kot jaz smo jo vedno servisirali pri Avtoplus Koper, kjer je bila tudi kupljena s strani prvega lastnika.

Nekaj sem slišal, da včasih odmična gred dobi luft?!



 

Napisano

Če je avto že tolk naredil bo verjetno še kar nekaj. Ja teli prvi 2.2. skyactiv dizli so imeli težave, če se je z njimi grdo ravnalo. Enostavno niso odpuščali zlorab. Če pa je uporabnik delal lepo, menjaval olje najmanj na 15kkm ali prej. Če ni teral mrzlega, ni ugašal pregretega. Če se je na servisu preverilo cedilo v karterju, podložke na injektorjih pa da se je recimo na vsakih 120kkm očistilo še sesalni kolektor bi tale tvoj strojček moral narediti še vsaj 100kkm brez težav.

33112_1.png

Napisano

Redno je bil servisiral ... Načeloma se dokaj miren voznik.  Nevem pa točno ali redni servisi pokrivajo zadeve, ki jih omenjaš, sploh dvomim, da se je pri 120kkm očistilo sesalni kolektor.

 

lp

Napisano

Po moje se je, ker, če se ne bi bi bil zdajle fejst zabasan. Če pa ni sta pa le dve možnosti, ali je delal avto samo dolge razdalje in ni bilo časa, da bi se ta delno zgorjeni ogljik nabiral v kolektorju ali pa je mogoče prejšnji lastnik celo blindiral EGR ventil.

 

Ja ker nihče ne ve a so to delali ali ne, mogoče ne bi bilo neumno, da to na naslednjem servisu zahtevaš sam. Ja bo nekaj stalo, ampak še vedno manj kot kak zariban motor.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Si zrihtav vse pomembne stvari, mogoče še ketna pa imaš mir.

 

Na kolko naj bi se menjala ketna?

 

Napisano
pred 3 urami je padalec napisal:

 

Jaz sem drugi lastnik; tako kot prvi lastnik, kot jaz smo jo vedno servisirali pri Avtoplus Koper, kjer je bila tudi kupljena s strani prvega lastnika.

Nekaj sem slišal, da včasih odmična gred dobi luft?!



 

Bolj, da se @Alexne oglasi.... 😂

pred 1 uro je padalec napisal:

 

Na kolko naj bi se menjala ketna?

 

Če ga boš še imel nekaj časa, čimprej! 

Jaz osebno sploh avta nebi kupil pri teh km, sploh pa ne Mazdo dizel.... :nevem:

 

Napisano

Pozdravljen,

 

sam sem imel CX5 z enakim motorjem nekoliko več kot 8 let. Kupljen je v bil v avtohiši (Nemčija) pri cca 100kkm in redno servisiran, prodal sem ga pri 300kkm. Ker sprašuješ glede sklopke in vztrajnika, vse je bilo prvo in ni kazalo kakšnih znakov slabosti. Podvozje klasika, rja predvsem na zadnjem delu (roke, most,...). Kljub rednem in skrbnemu vzdrževanju, pa brez dizel posebnosti ni šlo: čiščenje in kasneje menjava filtra na oljni pumpi, večkratno menjavanje (tudi iz preventive) podložk na injektorjih, čiščenje dpf filtra, čiščenje sesalnega kolektorja. Seveda so bili prisotni tudi drugi posegi, menjava kolesnih ležajev, zadnjih rok, zavor,....

 

Sam sem redno spremljal nekatere parametre, najbolj interval dpf regeneracije in pristisk olja. Interval regeneracije se je pričel krajšati iz cca 280 na 200, kar je povečalo tudi porabo. Na koncu sem se tega že nekoliko naveličal, saj se je pogosto pričelo to dogajati tik pred postankom in sem včasih za ziher naredil še nekaj km več, da se je zadeva zaključila. 

 

Imel sem namen zamenjati tudi odmično in verigo, toda nekako po nekaterih odčitanih parametrih to naj ne bi bilo potrebno, pa tudi sam motor je tekel mirno in tiho kot prvi dan nakupa. Imam še komplet za zamenjavo verige, če morebiti kdo potrebuje ;).

 

Če boš avto obdržal pa tudi, če ga boš prodal :), poskrbi za redne servise, dobro je, če poznaš koga (oz. narediš sam), ker drugače ni ravno poceni.

 

Drugače je dizel super za vozit, to si verjetno že opazil, po pomenjavi za bencinarja, sem bil nekaj dni kar nekoliko 😪. Kljub temu pa ne bodi preveč prepričan v nepokvarljivost, km je že kar nekaj in pričakuj nepričakovano. Sem prebral, spoznal in videl že marsikaj okrog teh slavnih Mazdinih dizel motorjev.

 

Lep dan in lp,

Samo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mi je dolgčas kot šamponu v ciganski vasi...
    • Pozdravljen,   sam sem imel CX5 z enakim motorjem nekoliko več kot 8 let. Kupljen je v bil v avtohiši (Nemčija) pri cca 100kkm in redno servisiran, prodal sem ga pri 300kkm. Ker sprašuješ glede sklopke in vztrajnika, vse je bilo prvo in ni kazalo kakšnih znakov slabosti. Podvozje klasika, rja predvsem na zadnjem delu (roke, most,...). Kljub rednem in skrbnemu vzdrževanju, pa brez dizel posebnosti ni šlo: čiščenje in kasneje menjava filtra na oljni pumpi, večkratno menjavanje (tudi iz preventive) podložk na injektorjih, čiščenje dpf filtra, čiščenje sesalnega kolektorja. Seveda so bili prisotni tudi drugi posegi, menjava kolesnih ležajev, zadnjih rok, zavor,....   Sam sem redno spremljal nekatere parametre, najbolj interval dpf regeneracije in pristisk olja. Interval regeneracije se je pričel krajšati iz cca 280 na 200, kar je povečalo tudi porabo. Na koncu sem se tega že nekoliko naveličal, saj se je pogosto pričelo to dogajati tik pred postankom in sem včasih za ziher naredil še nekaj km več, da se je zadeva zaključila.    Imel sem namen zamenjati tudi odmično in verigo, toda nekako po nekaterih odčitanih parametrih to naj ne bi bilo potrebno, pa tudi sam motor je tekel mirno in tiho kot prvi dan nakupa. Imam še komplet za zamenjavo verige, če morebiti kdo potrebuje ;).   Če boš avto obdržal pa tudi, če ga boš prodal , poskrbi za redne servise, dobro je, če poznaš koga (oz. narediš sam), ker drugače ni ravno poceni.   Drugače je dizel super za vozit, to si verjetno že opazil, po pomenjavi za bencinarja, sem bil nekaj dni kar nekoliko 😪. Kljub temu pa ne bodi preveč prepričan v nepokvarljivost, km je že kar nekaj in pričakuj nepričakovano. Sem prebral, spoznal in videl že marsikaj okrog teh slavnih Mazdinih dizel motorjev.   Lep dan in lp, Samo
    • Moja mi je leta govorila: "VSI MOŠKI STE ISTI", dokler je nisem peljal na nudistično plažo ...
    • "DAJ MI GA" je zastokala.. "TAKO ZELO MOKRA SEM, DAJ MI GA TAKOJ ZDAJ!!" Lahko je kričala kolikor je hotela... jaz ji dežnika nisem dal...
    • Vse lepo in prav, ampak po "baliranju" vsega tega, kar tu diši, boš nujno rabil unega iz NG. Ali pa kakšnega njegovega kompanjona. Samo drugi niso tako "naj"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.