Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogo?e je malo butasto vpra?anje, ampak nevem zakaj je tale cev ?t. 2 na ?katlo gor pritrjena in celotna zaprta brez kakr?nih odprtin (kak?nem namenu slu?i), ?e pa je ?e na ?katlo pritrjena ena cev kjer vle?e zrak noter ?t. 1. :huh:

 

Objavljena slika

 

 

Tale cev pa je skoraj tako dolga kot hladilnik

Objavljena slika

 

Lp.

Napisano

?e se ne motim je to kao resonan?na cev, da uti?a sesanje zraka. upam vsaj da je toto :unsure:

bo drzalo....pa da dobi motor "optimalno" kolicino zraka, ki jo sesa, pa da ni vode, smeti kej takega bo.....

 

z drugimi besedami, da se masinca malo pomatra....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

nop,ni? ne bi bilo narobe.Ta cev je resonator da ti uti?a zvok ,ki pride od lopute nazaj.Brez tega gre avto malo bolje, samo je dosti bolj glasen.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz mam tudi eno tako koleno, samo ko sem ga odstranil ni ve? v?gal, ker je koleno za LMMjem :blink:

post-9-1089867974.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Tako je....

 

Pozna se pri voznji in pri nenadnem pritisku pedala za plin....sam zarjove bolj malo...najboljse je med voznjo :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.