Skoči na vsebino

Mazda 6 SP CD 143 TE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nedvomno ena ve?jih japonskih uspe?nih zadnjih let v Evropi je po bolj ali manj izraziti pomladitvi do?ivela ?e posodobitev motorne palete. Mazdin zmogljivi 2,0-litrski dizelski motor je zdaj mo?nej?i, posko?nej?i in zaradi filtra trdnih delcev predvsem bolj ?ist. Vsi drugi aduti avtomobila seveda ostajajo.

 

Varnost, udobje, kakovostna notranjost in prostornost so atributi, ki v razredu dru?inskih limuzin omenijo najve?. Tisti, ki ne zmorejo slediti vedno vi?jim standardom znotraj teh kategorij, so ?e od za?etka obsojeni na obskurni boj za drobtine, ki velikim padajo od mize. No, kakor ka?ejo ugodni prodajni rezultati, se mazdini ?estici ?esa takega (?e) ni treba bati. Avtomobil vse na?tete lastnosti ima, za name?ek pri nekaterih celo izstopa. Nedavna pomladitev je prinesla nekaj sprememb, ki pa so jih verjetno opazili le sokoli. Samo po sebi ni to ni? slabega, saj nima smisla temeljito spreminjati ne?esa, kar je ljudem v?e?.

 

V zadnjem ?asu je razvoj dizelskih motorjev dobil neverjeten zalet, ki se bo verjetno samo ?e stopnjeval. Boj med proizvajalci, ki stavijo na hibridni pogon, in tistimi, ki prihodnost vidijo v ?istih dizlih, se ?ele razvnema in do knock-outa je ?e dale?. Mazdina tehnologija izdelave dizelskih strojev v ni?emer ne zaostaja za velikimi igralci, ki pove?ini prihajajo iz Evrope. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM). Poleg mo?i, ki v praksi deluje ?e bolj prepri?ljivo kot na papirju, sta njegovi najve?ji obliki pro?nost in ?ivahnost. Motor se hitro ogreje in odzivi na voznikove ukaze so takoj?nji, a tako kot pri ve?ini turbodizelskih motorjev tudi pri tem velja, da v ni?jih vrtljajih nima tolik?nega zagona kot potem, ko se v pospe?evanje vklju?i ?e turbinski polnilnik. Stroj, ki deluje po principu skupnega vóda, poleg velike mo?i razpolaga s 360 NM navora pri 2000 vrtljajih, kar je za dizle ?e bolj zgovoren in omembe vreden podatek. Pospe?uje zvezno, na trenutke mogo?e celo preve? brutalno in preostro, saj gre navsezadnje za dru?inski avtomobil. Delovanje motorja odli?no dopolnjuje natan?en ?eststopenjski ro?ni menjalnik, s kratko prestavno ro?ico in njenimi hodi.

 

Ergonomsko premi?ljeno voznikovo okolje je eno bolj?ih v tem razredu, enako velja za kakovostno notranjost in varnost. Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

Najmo?nej?i turbo dizel v Mazdini motorni paleti je idealna izbira za tiste, ki prevozijo nadpovpre?no ?tevilo kilometrov in, ki stavijo na udobje ter prostornost.

 

EuroNCAP (?tiri zvezdice) (31 to?k od 37)

 

Zastopnik MMS Ljubljana

 

Cena: 5.850.726 tolarjev (24.415 evrov)

 

slikic ne bo, ker so preve? blede in s tem uni?ujem kakovost in ugled avtomobila

 

pod slikicam pa pi?e: "Kljub nekaterim opti?nim spremembam, ki jih je bila mazda6 dele?na ob pomladitvi, zunanja podoba ostaja nespremenjena, a vseeno sve?a in dinami?na. V kabini prevladujejo temnej?i toni, ki dajejo avtomobilu bolj resen in umirjen predznak. Razporeditev in uporavljanje pomembnih stikal sta intuitivna.

 

Vir: Delo 1. aprila 2006, lepo prosim, da tisti, ki ima digitalca in Delo posname slike in jih pripopa!!!

IPB Image
Napisano

sej so sam 3 pateticne slike..

meni pa ta stavek izredno moti: "Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av."

nima pojma...glih amortizerji so kar trdo nastavljeni...vzmeti so mogoce mehkejse. To ti pove, da je lahk vsak kmet "auto-novinar"....

"avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

"avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A

 

Ja se strinjam, podvozje je super, lega na cesti pa enkratna! :jupiii:

Napisano

Iz 105Kw razvije 34KM :hohoho:

 

He he,to je neko novo razmerje! :bravo::D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Iz 105Kw razvije 34KM :hohoho:

 

Ali je potrebno za vsako napako takoj :hohoho: ????

No ?e ?e ho?e? naj bi bil to?en podatek 105kw =142,76KS (zaokro?eno na dve decimale).

 

Druga?e pa je koli?nik za pretvorbo kw->KS 1,359621617, KS->kw 0,735459875 ( podatek je samo za tiste, ki tega ne vedo, ali so pozabili) ?zmeden?B)?zmeden?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sem ?e otrok...... Moram :hohoho:

Nisem ?e pri?el ven iz plenic

 

?e je pa tako "vzamem besedo nazaj". Vsakemu priporo?am, da malo otro?jega zadr?i, tudi, ko zapusti plenice. :jupiii::jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM).

 

Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM)..

 

za nastavitve bla?ilnikov..... me je motilo ?e pri prepisovanju teksta, kaj pa ?e je to bil njihov prvi april...

upam, ker druga?e ?asopisi z nami zelo manipulirajo, ker, ?e si kdo zaslu?i kak?no po?teno kritko, so na drugem mestu predvsem evropski modeli

IPB Image
Napisano

pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM)..

 

 

To tudi ne bo dr?alo

:)

Napisano

al me ne bi ?e nekdo popravil.... 105 kW (143 KM) ZDAJ JE PA PRAV

 

Saj sem te... Pa nisi prebrala.. :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tole 143ko bi pa jaz prov probal, ker 120ka me ni preve? naspidirala! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e test, ki so ga objavili v zadnji ?tevilki Avtomagazina

 

post-133-1144583391_thumb.jpgpost-133-1144583995_thumb.jpg

 

post-133-1144583676_thumb.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.