Skoči na vsebino

Rumenoko?ci bodo skopirali celi svet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj pa, ?e imajo celo kak?no licenco za tole? <_< Saj so ?e tam ugotovili. :ne vem:

 

 

tud, ?e jo imajo (v kar zelo dvomim) je to ?e vedno ?isto navadno posilstvo ;)

33112_1.png

Napisano

tud, ?e jo imajo (v kar zelo dvomim) je to ?e vedno ?isto navadno posilstvo ;)

 

Kaj pa ?e je to verzija Mazde za kitajsko tr?i??e? Nekaj podobnega, kot je citroen pripravil na bazi C4 samo za Kitajce. Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi, ne verjamem, da gre za kopiranje. Kitajski trg se odpira z nadzvo?no hitrostjo in je velika prilo?nost za avtomobilsko industrijo, ki jo cene goriva in okoljska problematika sili v recesijo. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi

meni to ne deluje kot logotip mazde ampak kot ena poceni kopija

:angry:

Napisano

Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi, ne verjamem, da gre za kopiranje.

 

a mi to iste slike gledamo? Ta logotip je bolj podoben Oplovem, kot pa Mazdinem - v glavnem, kr neki

 

pod to?ko dve pa, ?e za?nejo proizvajat po licenci potem so avtomobili skoraj enaki, to na slikah pa ni ne ti? ne mi? ampak po moje ilegalno kopiranje, ki se ga Kitajci poslu?ujejo na veliko v zadnjih desetih letih...

33112_1.png

Napisano

Ej, pa to meni izgleda kot kak?na maketa iz gipsa v merilu 1:1 - pa to niso Mazda logoti!!! ?zmeden?

 

Bljeksi, ?puk, ?puk, ?puk,... popljuvam jih :hohoho:

Papa, Tomi
Napisano

Prehitro sem pogledal logotipe. Ne gre za original. Kaj je v ozdaju bo pa kmalu ?as pokazal. :hohoho:

 

Na kitajski strani mi je uspelo de?ifrirati samo ime, ki pokriva ta logotip HA/MA (haima) napisan z enakim stilom, kot Mazda. Mogo?e pa gre za podobno kombinacijo kot Reno/Dacia. S tem, da so tu skoraj popolnoma kopirali zunanjost. Kaj se skriva pod pokrovom pa je enigma. Ponavadi se v take kombinacije vgrajujejo motorji prej?njih generacij tako, da se zni?a kon?na cena. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Prehitro sem pogledal logotipe. Ne gre za original. Kaj je v ozdaju bo pa kmalu ?as pokazal. :hohoho:

 

vse to bo ?e kopija :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Madonca,zunaj je cela kopija Mazde,notri pa ?isto po svoje..... :whatever: ?udn stvor vglavnem! :ne vem:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Mogo?e pa ima ta zme?njava kako povezavi z spodnjo novico.

 

 

HIROSHIMA, Japan--Mazda Motor Corporation has announced that it retailed 133,778 Mazda brand vehicles in China in calendar year 2005. This represents an increase of 51 percent over January-December 2004, well above the overall wholesale Chinese passenger vehicle market rise of 26 percent for that period, and amidst tough competition. This is also the first time that Mazda has surpassed the130,000 unit sales mark in China.

 

The sales breakdown by model showed that FAW Car Company-produced Mazda6 sales rose 101 percent to 55,186 units in CY2005 compared to the previous year. Additionally, the Mazda323 Familia sedan, built by FAW Haima in Hainan Province, also showed a healthy sales jump of 32 percent to 63,398 units year-on-year. FAW Haima also makes the Premacy minivan, and sales of this model climbed 22 percent over the prior year to 15,019 units.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

sm enkrat gledu po tv-ju enga oblikovalca. nek skandinavc. hacker! in tip si je zamislu eno torbo, ki bi naj bila kao ena smernica firme Louis Vuitton. ampak vse skupaj je bilo le sanje in slikica na ra?unalniku tega dizajnerja.

in potem so se kitajci dokopali do tega in naredili kopijo! ampak pazi, kopijo brez da original sploh obstoja!

 

:huh: a???

Only those without any talent, have no obsessions!

Napisano

sm enkrat gledu po tv-ju enga oblikovalca. nek skandinavc. hacker! in tip si je zamislu eno torbo, ki bi naj bila kao ena smernica firme Louis Vuitton. ampak vse skupaj je bilo le sanje in slikica na ra?unalniku tega dizajnerja.

in potem so se kitajci dokopali do tega in naredili kopijo! ampak pazi, kopijo brez da original sploh obstoja!

 

:huh: a???

 

:hohoho:
Napisano

Pa glih ?e ne mazde so se moral spravt, naj raj? kar ostanejo za ?tedilnikom in vokom - pri svojih kuhinskih specialitetah! :whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.