Skoči na vsebino

Rumenoko?ci bodo skopirali celi svet


Boss

Priporočeno sporočilo

tud, ?e jo imajo (v kar zelo dvomim) je to ?e vedno ?isto navadno posilstvo ;)

 

Kaj pa ?e je to verzija Mazde za kitajsko tr?i??e? Nekaj podobnega, kot je citroen pripravil na bazi C4 samo za Kitajce. Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi, ne verjamem, da gre za kopiranje. Kitajski trg se odpira z nadzvo?no hitrostjo in je velika prilo?nost za avtomobilsko industrijo, ki jo cene goriva in okoljska problematika sili v recesijo. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi, ne verjamem, da gre za kopiranje.

 

a mi to iste slike gledamo? Ta logotip je bolj podoben Oplovem, kot pa Mazdinem - v glavnem, kr neki

 

pod to?ko dve pa, ?e za?nejo proizvajat po licenci potem so avtomobili skoraj enaki, to na slikah pa ni ne ti? ne mi? ampak po moje ilegalno kopiranje, ki se ga Kitajci poslu?ujejo na veliko v zadnjih desetih letih...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, pa to meni izgleda kot kak?na maketa iz gipsa v merilu 1:1 - pa to niso Mazda logoti!!! ?zmeden?

 

Bljeksi, ?puk, ?puk, ?puk,... popljuvam jih :hohoho:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prehitro sem pogledal logotipe. Ne gre za original. Kaj je v ozdaju bo pa kmalu ?as pokazal. :hohoho:

 

Na kitajski strani mi je uspelo de?ifrirati samo ime, ki pokriva ta logotip HA/MA (haima) napisan z enakim stilom, kot Mazda. Mogo?e pa gre za podobno kombinacijo kot Reno/Dacia. S tem, da so tu skoraj popolnoma kopirali zunanjost. Kaj se skriva pod pokrovom pa je enigma. Ponavadi se v take kombinacije vgrajujejo motorji prej?njih generacij tako, da se zni?a kon?na cena. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madonca,zunaj je cela kopija Mazde,notri pa ?isto po svoje..... :whatever: ?udn stvor vglavnem! :ne vem:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e pa ima ta zme?njava kako povezavi z spodnjo novico.

 

 

HIROSHIMA, Japan--Mazda Motor Corporation has announced that it retailed 133,778 Mazda brand vehicles in China in calendar year 2005. This represents an increase of 51 percent over January-December 2004, well above the overall wholesale Chinese passenger vehicle market rise of 26 percent for that period, and amidst tough competition. This is also the first time that Mazda has surpassed the130,000 unit sales mark in China.

 

The sales breakdown by model showed that FAW Car Company-produced Mazda6 sales rose 101 percent to 55,186 units in CY2005 compared to the previous year. Additionally, the Mazda323 Familia sedan, built by FAW Haima in Hainan Province, also showed a healthy sales jump of 32 percent to 63,398 units year-on-year. FAW Haima also makes the Premacy minivan, and sales of this model climbed 22 percent over the prior year to 15,019 units.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sm enkrat gledu po tv-ju enga oblikovalca. nek skandinavc. hacker! in tip si je zamislu eno torbo, ki bi naj bila kao ena smernica firme Louis Vuitton. ampak vse skupaj je bilo le sanje in slikica na ra?unalniku tega dizajnerja.

in potem so se kitajci dokopali do tega in naredili kopijo! ampak pazi, kopijo brez da original sploh obstoja!

 

:huh: a???

Only those without any talent, have no obsessions!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sm enkrat gledu po tv-ju enga oblikovalca. nek skandinavc. hacker! in tip si je zamislu eno torbo, ki bi naj bila kao ena smernica firme Louis Vuitton. ampak vse skupaj je bilo le sanje in slikica na ra?unalniku tega dizajnerja.

in potem so se kitajci dokopali do tega in naredili kopijo! ampak pazi, kopijo brez da original sploh obstoja!

 

:huh: a???

 

:hohoho:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.