Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Q8 sinteti?no ali pa valvoline sinteti?no....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

za valvoline so pravili da naj nebi vlivali ker ni vredu...nisem ?e sprobal tako da nevem :ne vem:

 

mazda-mx3 kako je to Q8?

 

kje se dobi shell?

 

ker kolko vidim bom moral delat servis v roku 3mescov :) torej 2 krat letno...

Napisano

Za SOHC motor od mx3 sta valvoline in Q8 zelo uredu. Oba sva ze testirala z yavarye in tudi on ni imel kaksnih vecjih pripomb, s tem da yavarye bolj prisega na valvoline.

 

 

Castrol je tudi ze bil v mojem motorcku in moram povedat, da ni zdrzal niti 7k km, zato hvala lepa in ciao ciao....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

yavarye ima 2.0 V6 in uporabljava ista olja...pa tudi iste aditive...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

yavarye ima 2.0 V6 in uporabljava ista olja...pa tudi iste aditive...

 

Sam js mam 2X DOHC, delam napako ker dajem olje v motor, bi bilo dosti ?e bi samo domi?ne gredi zalil z oljem ??? :blink::blink::blink::blink::blink::vesel:

 

Sicer pa je vpra?anje "Katero olje v va?o ljubico ?", js v svojo samo binglovo olje tankam, ker je biolo?ko razgradljivo, vedno sve?e povrh vsega pa ga imam vedno sabo. :hohoho::vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sicer pa je vpra?anje "Katero olje v va?o ljubico ?", js v svojo samo binglovo olje tankam, ker je biolo?ko razgradljivo, vedno sve?e povrh vsega pa ga imam vedno sabo. :hohoho::vesel:

 

BINGLOVOOOOOOO!!!! :hohoho::hohoho::hohoho:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

 

Sicer pa je vpra?anje "Katero olje v va?o ljubico ?", js v svojo samo binglovo olje tankam, ker je biolo?ko razgradljivo, vedno sve?e povrh vsega pa ga imam vedno sabo. :hohoho::vesel:

 

..in glede na to, da mazdice ni? olj?ka ne papajo bi bilo eno polnjenje ?ist zadost za 10-15k km :bravo: ...?e dobr da nima? Fiata, ker potem bi pa kar dolival :hohoho:

Napisano

mene preseneca, da mi ni treba nc dolivat med servisi (20000km)..olje mam castrol slx

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

..in glede na to, da mazdice ni? olj?ka ne papajo bi bilo eno polnjenje ?ist zadost za 10-15k km :bravo:

Od kje ti takpne dezinformacije? :hudicek: Ga imajo v?asih kar rade. :blink:
Napisano

Sicer pa je vpra?anje "Katero olje v va?o ljubico ?", js v svojo samo binglovo olje tankam, ker je biolo?ko razgradljivo, vedno sve?e povrh vsega pa ga imam vedno sabo. :hohoho::vesel:

 

hehe... vidim, da si isto pokvarjen kot jaz, saj ko sem prvi? zagledal naslov teme sem najprej na to pomislil pa si nisem upal napisati, ker ?e tako al tako v?asih kak?no preve? sexsisti?no prbijem :lol:

33112_1.png

Napisano

Ja moja ga tudi rada popapca..... zdej so mi ga na servisu nekaj mogli dolit... pa manjka ?e 3k kkm do rednega servisa.... <_<

Feel free....

Napisano

Ja moja ga tudi rada popapca..... zdej so mi ga na servisu nekaj mogli dolit... pa manjka ?e 3k kkm do rednega servisa.... <_<

 

Da ga niso dolil samo na ra?unu ???? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Da ga niso dolil samo na ra?unu ???? :blink:

 

Njet.... kasko pla?a.... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

kje bi dobil olje API Service SG ? tak mi pi?e v knjigici in se mi ne sanja kaj je to za olja :blink:

 

v knjigici pi?e tudi da bi naj uporabljal olje 10W30 ali 5W30

je to priporo?ljivo?

Napisano

Moja je nezahtevna -> Extralaub 10W40 (E.Leclerc) -> 5 lit = 2000 SIT.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

jaz sem danes hodla pa castrolovo gtx 10w-40 pa me zanima ?e pa?e to vredu v cjko?

drga? pa tui ne vem kje bi se doblo ap service sg.

_oiwOYU0C4xrCe1d.gif
Napisano

Nasledn olje k gre k men not bo ali shell helix 10w-40 ali valvoline top sint 5w-50. Shela sm ?e meu u ponyju in je biu zakon, baje pa tud Z5 motorjem zelo pa?e.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.