Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni..menjujem zobati jermen na 2.5v6 mazdinem motorju, ima avtomatski napenjalnik(neka mala hidravlika)...je treba to pri menjavi jermena tudi menjat?? sumljivo mi je da sem do vseh drugih delov pri?el dokaj hitro, pri napenjalcu pa se je zataknilo-zato se mi zdi da to ne spada med potro?ni materjal, ali??

Napisano

po mojem nenju in kukr js vem se menja use kar se ti?e tega!!!

 

Jermen tisti drsni le?aj(ipd.) in pa seveda ?ponar ki seveda ?pona jermen!!!!

 

lep pozdrav

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hidravli?ni napenjalec se na?eloma NE MENJA, razen ?e je okvarjen...

 

to pa vidi? takole, da v workshop manual pogleda?, kako zgleda dober hidravli?ni napenjalec :)

 

ker pa tega nimam trenutno pri sebi, bom pozneje ubacil, kako preveri?

 

ali pa se oglasi kaj v MS, mam knjigo od 2.5 V6 motorja skopirano nekje... za menjavo jermena mi je pri?la prav

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

izmeri se ena dol?ina na napenjalcu, ti pravim, da bom pozneje poizkusil prilepit slikco iz knjige za servisiranje...

 

stomugromova, a si sploh prebral, kaj sem ti napisal v prej?njem postu ? :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

33112_1.png

Napisano

kak se lahko ugotovi ?e je napenjalec dober? :ne vem:

 

?e ga ne more? na roke stisnit. Pa stisne se ga s prime?em in to zelooooo po?asi, ker druga?e spisti olje !

Ko je stisnjen pa skozi zato pripravljeno luknjo porine? ?ico ali ?ebelj, ki ga po monta?i jermena izvle?e?, tako da se sprosti napenjalec in ti napne jermen. Simpl ko pasulj samo pod nobenim pogojem ne sme? na hitro stisnit napenjalca !!!!

Evo ?e stran iz V6 motorja, na kateri je opis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

mogo?e ?e, ampak ta preventiva je presneto draga in te?ko za dobit, ker ni aftermarket dela, zato je najbolj?a varianta pa? sprobat ?e je ?e OK, kot ka?e slikca ki jo je Yavar pripel...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

 

 

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

Napisano

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

 

To je isto kot mamo za zadnja prtlja?na vrata odpret, hkrati feder in amortizer.To ti tako ali tako miga ko se avto segreje se tudi jermen raztegne ko pa ohladi pa se skr?i. Tako da ?e je trd in ko ga sprosti? lepo zleze ven pol ni panike.lepo ga zmontiraj nazaj pa se veselo vozi. Pa 2.0 in 2,5 V6 motorji se ne po?kodujejo tudi ?e bi ta napenjalec zatajil ali pa odpovedal.Bolj bistveno je da zamenja? vse ostale napenlajce-le?aje po katerih te?e jermen !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.