Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni..menjujem zobati jermen na 2.5v6 mazdinem motorju, ima avtomatski napenjalnik(neka mala hidravlika)...je treba to pri menjavi jermena tudi menjat?? sumljivo mi je da sem do vseh drugih delov pri?el dokaj hitro, pri napenjalcu pa se je zataknilo-zato se mi zdi da to ne spada med potro?ni materjal, ali??

Napisano

po mojem nenju in kukr js vem se menja use kar se ti?e tega!!!

 

Jermen tisti drsni le?aj(ipd.) in pa seveda ?ponar ki seveda ?pona jermen!!!!

 

lep pozdrav

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hidravli?ni napenjalec se na?eloma NE MENJA, razen ?e je okvarjen...

 

to pa vidi? takole, da v workshop manual pogleda?, kako zgleda dober hidravli?ni napenjalec :)

 

ker pa tega nimam trenutno pri sebi, bom pozneje ubacil, kako preveri?

 

ali pa se oglasi kaj v MS, mam knjigo od 2.5 V6 motorja skopirano nekje... za menjavo jermena mi je pri?la prav

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

izmeri se ena dol?ina na napenjalcu, ti pravim, da bom pozneje poizkusil prilepit slikco iz knjige za servisiranje...

 

stomugromova, a si sploh prebral, kaj sem ti napisal v prej?njem postu ? :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

33112_1.png

Napisano

kak se lahko ugotovi ?e je napenjalec dober? :ne vem:

 

?e ga ne more? na roke stisnit. Pa stisne se ga s prime?em in to zelooooo po?asi, ker druga?e spisti olje !

Ko je stisnjen pa skozi zato pripravljeno luknjo porine? ?ico ali ?ebelj, ki ga po monta?i jermena izvle?e?, tako da se sprosti napenjalec in ti napne jermen. Simpl ko pasulj samo pod nobenim pogojem ne sme? na hitro stisnit napenjalca !!!!

Evo ?e stran iz V6 motorja, na kateri je opis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

mogo?e ?e, ampak ta preventiva je presneto draga in te?ko za dobit, ker ni aftermarket dela, zato je najbolj?a varianta pa? sprobat ?e je ?e OK, kot ka?e slikca ki jo je Yavar pripel...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

 

 

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

Napisano

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

 

To je isto kot mamo za zadnja prtlja?na vrata odpret, hkrati feder in amortizer.To ti tako ali tako miga ko se avto segreje se tudi jermen raztegne ko pa ohladi pa se skr?i. Tako da ?e je trd in ko ga sprosti? lepo zleze ven pol ni panike.lepo ga zmontiraj nazaj pa se veselo vozi. Pa 2.0 in 2,5 V6 motorji se ne po?kodujejo tudi ?e bi ta napenjalec zatajil ali pa odpovedal.Bolj bistveno je da zamenja? vse ostale napenlajce-le?aje po katerih te?e jermen !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.