Skoči na vsebino

NA predelave (vodi?)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo sm se odlocil da se spisem en kratek vodic o NA predelavah, da bojo vec ali manj vse stvari zbrane na enem mestu.

 

No pa zacnimo z osnovo:

 

-?portni filter: vsem poznana zadeva, samo tu je faklc, namrec ob menjavi izkljucno samo tega ne bomo pridobili prakticno nic na moci, ker bo motor zajemal topel zrak, kar pa se nikoli ni pomenilo dodatnih KM, zato priporocam da ce se ze menjava samo to raje vzamite nadomestni "?portni vlozni filter ki pride v original AIR BOX.

Druga?e je seveda z CAI (cold air intake), ta pride ze z potrebnimi cevmi da filter postavimo (navadno spodaj v odbijacu) tako da zajema hladen zunanji zrak in ne vrocega pod motornim pokrovom.

Potem imamo seveda tu se SRI(Short ram intake) ta tudi pride z cevjo, vendar je tudi namescen pod motornim pokrovom in imamo ponovno problem z zajemanjem toplega zraka, vendar imajo pa take namestitve navadno eno pozitivno lastnost, odzivnost.

-?portni izpuh: tu se gre za zadnji lonec ali kar komplet z srednjo cevjo (cat-back), te zadeve so bolj odprte kot serijski tako da posledicno motor lazje "zadiha" in bi se lahko reklo da se lahkotneje zavrti v obrate.

Kaj bi bilo pomembno se vedeti tukaj, pravi premer srednje cevi, po teoriji naj bi slo nekako tako od100 do 150KM 50mm premera, 150-200KM 55mm, nad 200KM 60 ali celo 63mm.

Priporocam se odstranitev katalizatorja z de-cat cevjo.

-izpusni kolektor: tu imamo 4-1 ali 4-2-1 sisteme. 4-1 so narejeni z povdarkom vecje moci v visokih obratih, medtem ko 4-2-1 cez celotno obmocje bolj enakomeren prirastek, vendar navadno proizvedejo malo manj max moci.

 

Objavljena slika (CAI)

 

Objavljena slika (vlo?ni filter)

 

Objavljena slika (4-2-1 kolektor)

 

Objavljena slika (cat back)

 

Zdej gremo ze za malo bolj zahtevne ki jim osnova ni dovolj :P

Tukaj dodamo potem:

 

-odmi?ne gredi, te se seveda dobijo razlicne agresivnosti, navadno se jih oznacuje kot stage1, stage2 in tako naprej, no zaenkrat smo na stage1.

-povecava kompresije, tu obstaja vec nacinov, vendar bomo zaenkrat ostali na najpreprostejsem: tanjsa dihtunga glave.

-sesalni kolektor, tu ali se odlocimo za "obdelavo" originalnega ali zamenjavo z sportnim (priporocam slednje)

-no in tu ze pride do optimizacije elektronike (?ipanje), tukaj imamo tudi na izbiro vec nacinov, prvi je prav optimizacija na valjih, kjer se individualno nastavi elektronika vasemu vozilu, druga varjanta je nakup ze optimizeranega racunalnika (?ipa) in je seveda dosti ceneje, za zahtevnejse imas pa potem tu racunalnike z moznostjo nastavitev paprametrov, ta varjanta je bolj priporocljiva za tiste ki mislijo se nadaljno tunati in imajo tudi ze nekaj znanja sami nabranega o teh zadevah.

-opicja so se mocnejse vzmeti ventilov, to pride v postev ce se prestavlja blokado motorja v visje obrate.

 

Objavljena slika (dihtunga glave)

 

Zdej pa ze za HARD CORE racerje :D

-ponovno so tu odmicne gredi, vendar ze agresivnejse se pravi stage2,3,4

-race izpusni kolektor, v vecini primerov gre za 4-1 z vecjo izhodno cevjo (60-63mm) kot sportni.

-se dodatno obdelan sesalni kolektor (brusenje)

-vecja loputa plina , kle spet ali se serijsko pohona na vecji Fi ali kupi vecjo

-visoko kompresijski bati, za dodatno povecavo kompresije

-optimizacija elektronike nujno potrebna, se pravi nic vec ze nastavljenih ?ipov, le se valji.

-obdelava glave, tu se gre za poliranje kanalov, mozna tudi povecava le teh in obdelava lezisca ventilov.

-morebitne dodatne dodelave: menjava inektorjev (ce so le ti premajhni za pridobljene KM), menjava benz pumpe z istega razloga.

 

Objavljena slika (4-1 race kolektor)

 

Objavljena slika (bati)

 

Objavljena slika (odmicne gredi)

 

Kaj se priporocamo:

-menjava sklopke

-vgradnja zapore diferenciala (LSD) (ce menjalnik te nima)

-lajsati vstrajnik ali kupiti lazjega

 

Objavljena slika (sklopka in vstrajnik)

 

Objavljena slika (LSD)

 

 

Ce ima pa kdo se kaj za dodati pa lepo prosim naj se kar napise in bom dodal v potreben stolpec.

 

 

L.P. Jolly

 

 

-

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Eno vprasanje, ce smem.

 

Nimam pojma o tuningu, bognedaj da bi sel sam sraufat,

vem samo, da ima moja miata, ki je letnik 96, malo bornih 90 KM,

zelel pa bi si, da bi jih imela nekoliko vec. Ene 120 bi blo ze fajn.

 

Kaj vse moram zato narediti oz. se bolje, kdo to lahko kavlitetno

naredi in koliko me to stane?

 

Za v naprej hvala za odgovor.

 

lp, m

Napisano

v bistvi ma? lepo gori napisano...pojdi od easy tuninga gor in bo? videl kdaj ti bo dovol :)

 

 

mah na "easy" tuningu nebo nic naredu kar je za ta voz skoraj nemogoce dobit res kvaliteten c.a.i.filter al pa ispusni sistem ce pa ze najdes je pa cena tako zasoljena da te v trenutku vse mine!!!!

 

se zmeraj vstrajam da se te masinke ne splaca tunat ker res nima popolnoma nobenega tuning potenciala!!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Tu lahko re?em, da se popolnoma strinjam. There's no replacment for displacment in tudi sam sem to prej ali slej ugotovil. :P Najbolj?i tuning je, da za?ne? z najmo?nej?o/najve?jo verzijo motorja za v tvojo Miato. V tvojem primeru se spla?a bodisi "ta mo?no" 1.6 ali pa 1.8 vr?t notri, z papirji ne bi smel imeti te?av. Poleg tega bo? dobil za ta dva motorja veliko ve? delov za rihtanje.

Sicer pa saj, ?e si prebral celoten vodi? bi ?e moral malo izlu??iti kako se natuna tvojo ma?ino. ?e ne pa preberi ?e enkrat in to po?asi in natan?no. B) In uporabljaj Google i??i, u?i se. Mi smo ti pokazali pot, po njej pojdi sam. :P

Napisano

Dobr prispevk! :bravo:

 

Je pa res treba imet ?imbolj konjsko izhodi??e, pol pa od tam dalje, ne da zme?e? malo morje dnarja in ma? ?e zmer 30 konjov mn kt tamo?na verzija motor?ka u taki makini! :ne vem: :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

za mx-5 je najcenej prit do 200 KM z B6T motorjem (cena predelave cca 500-1000 EUR)

 

nad 200 (tam okol 230-280KM) pa z BPT motorjem...

:)
Napisano

za mx-5 je najcenej prit do 200 KM z B6T motorjem (cena predelave cca 500-1000 EUR)

 

nad 200 (tam okol 230-280KM) pa z BPT motorjem...

 

 

ja sam ni to tako lahko ni takih motorjev tza vsakim vogalom moras met zegen tako kot ti!!!! :P:bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.