Skoči na vsebino

Skupinski dyno run


Marko_mx-3

Priporočeno sporočilo

Danes smo izmerili pospe?ek 0-60 mph. (100 km/h je v bistvu 62 mph).

No rezultat je zadovoljiv. Iz dynota se vidi, da je sicer lena ma?ina in se po?asi obrne ampak vseeno sem izmeril najbolj?i ?as 10,14 sekunde. Pospe?ek na 402m pa je brez reakcije le okoli 17, 700 sekunde, ?e me spomin ne vara (pozna ura pa to).

 

Merjeno je bilo pa z napravo gtech, ki ka?e kar dovolj natan?no te zadeve.

Objavljena slika

Njihova doma?a stran.

Naprava naj bi znala izmeriti celo konje vendar mora? vedeti to?no te?o vozila z voznikom v tistem trenutku vred..

 

A bomo kej rental ??? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ne vem ker je od nekoga, ki vozi N*****a :hohoho: Saj se lahko dobimo kak?en vikend zve?er, samo povej prej. ;)

 

Bo v mazdi kazalo prav ??? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a zberemo dnar pa si kupmo enga forumskega?

 

Jaz sem za 100 %.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

No ?e bi rad kdo ?el spet na valje se ponuja ta petek nova prilo?nost, pri isti firmi kot nazadnje in cena meritve je okoli 6000 biv?ih sit. Se bojo pa eni resni stroji merili :bravo:

 

 

 

Bo pa ?e ?ez kak mesec ?e en dyno day, gre pa tako ve? meritev opravite pri njih, cenej?a je vsaka naslednja meritev :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ?e bi rad kdo ?el spet na valje se ponuja ta petek nova prilo?nost, pri isti firmi kot nazadnje in cena meritve je okoli 6000 biv?ih sit. Se bojo pa eni resni stroji merili :bravo:

Bo pa ?e ?ez kak mesec ?e en dyno day, gre pa tako ve? meritev opravite pri njih, cenej?a je vsaka naslednja meritev :jupiii:

 

to bo pol potekalo v ?rnu?ah na chiptuningu ?e se ne motim?

eno mal neumesno vpra?anje, sej imajo tudi valje za awd ane?

 

lp ;)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imajo ja za AWD in mislim da do 500 ali 600 km

 

aha hvala za info, samo kak?na je pa potem cena za awd (oziroma koliko ve? je treba stisnt), pa kolk meritev to naredijo?

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to pa nebi vedel, ?e nisem bil zravn ko so merili AWD, na njihovi strani je skor dvojna cena za AWD

 

naredi se pa ena meritev, ne vem zakaj bi jih ve? naenkrat delal, razen ?e bi menjal filter ali pa kaj nastavljal, samo ponavadi traja meritev med 15 in 20 min. in ?e je ve? avtov za merit ne bojo ?akal da menja? filter in ?e enkrat potem meri?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ima cenej, pa kadarkol, pa ni pomembno kje ima pogn, edina stvar ki je zelo pomembna je TO?NA te?a avtomobila, pri meritvi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ima cenej, pa kadarkol, pa ni pomembno kje ima pogn, edina stvar ki je zelo pomembna je TO?NA te?a avtomobila, pri meritvi.

 

zakon :bravo: mogo?e ve? kje bi lahko stehtu avto da bi vedu to?no te?o ?

p.s. pozna? ?e kak?no ravnino da se lahko to stestira?

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V petek od 16. ure dalje in dobro bi bilo vedeti kolk bi vas pri?lo! Ker do 18. ure je potrebno zaklju?it, imajo sitne sosede :D

 

 

Na?a delavnica je opremljena s sodobnim 4x4 sistemom merilnih valjev DynoRace proizvajalca Dimensione Sport Italija. Gre za edini 4x4 sistem v Sloveniji. Pomaga nam pri razvoju novih predelav ter omogo?a vsakomur ki nas obi??e, da preveri dejansko zmogljivost vozila.

 

SPECIFIKACIJE:

 

* merjenje mo?i in navora do 380 kW (500 KM) na posamezno os, oz. 1000 konjskih mo?i skupno.

* merjenje dvokolesnega in ?tirikolesnega pogona (prilagodljiva medosna razdalja)

 

 

 

Storitev PC EUR MPC EUR PC SIT MPC SIT

DYNO meritev 2WD

 

1 meritev 49 59 11800 14160

2. - 5. meritev 24 29 5800 6960

6. -> meritev 16 19 3800 4560

meritev po na?em tuningu 24 29 5800 6960

meritvi pred in po na?em tuningu 41 49 9800 11760

DYNO meritev 4WD

 

1 meritev 83 99 19800 23760

2. - 5. meritev 33 39 7800 9360

6. -> meritev 24 29 5800 6960

meritev po na?em tuningu 41 49 9800 11760

meritvi pred in po na?em tuningu 66 79 15800 18960

 

 

 

to so podatki iz njihove strani, samo kon?ne cene bojo nekaj manj?e

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.