Skoči na vsebino

Skupinski dyno run

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes smo izmerili pospe?ek 0-60 mph. (100 km/h je v bistvu 62 mph).

No rezultat je zadovoljiv. Iz dynota se vidi, da je sicer lena ma?ina in se po?asi obrne ampak vseeno sem izmeril najbolj?i ?as 10,14 sekunde. Pospe?ek na 402m pa je brez reakcije le okoli 17, 700 sekunde, ?e me spomin ne vara (pozna ura pa to).

 

Merjeno je bilo pa z napravo gtech, ki ka?e kar dovolj natan?no te zadeve.

Objavljena slika

Njihova doma?a stran.

Naprava naj bi znala izmeriti celo konje vendar mora? vedeti to?no te?o vozila z voznikom v tistem trenutku vred..

 

A bomo kej rental ??? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ne vem ker je od nekoga, ki vozi N*****a :hohoho: Saj se lahko dobimo kak?en vikend zve?er, samo povej prej. ;)

 

Bo v mazdi kazalo prav ??? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a zberemo dnar pa si kupmo enga forumskega?

 

Jaz sem za 100 %.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

No ?e bi rad kdo ?el spet na valje se ponuja ta petek nova prilo?nost, pri isti firmi kot nazadnje in cena meritve je okoli 6000 biv?ih sit. Se bojo pa eni resni stroji merili :bravo:

 

 

 

Bo pa ?e ?ez kak mesec ?e en dyno day, gre pa tako ve? meritev opravite pri njih, cenej?a je vsaka naslednja meritev :jupiii:

Napisano

No ?e bi rad kdo ?el spet na valje se ponuja ta petek nova prilo?nost, pri isti firmi kot nazadnje in cena meritve je okoli 6000 biv?ih sit. Se bojo pa eni resni stroji merili :bravo:

Bo pa ?e ?ez kak mesec ?e en dyno day, gre pa tako ve? meritev opravite pri njih, cenej?a je vsaka naslednja meritev :jupiii:

 

to bo pol potekalo v ?rnu?ah na chiptuningu ?e se ne motim?

eno mal neumesno vpra?anje, sej imajo tudi valje za awd ane?

 

lp ;)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

imajo ja za AWD in mislim da do 500 ali 600 km

 

aha hvala za info, samo kak?na je pa potem cena za awd (oziroma koliko ve? je treba stisnt), pa kolk meritev to naredijo?

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

to pa nebi vedel, ?e nisem bil zravn ko so merili AWD, na njihovi strani je skor dvojna cena za AWD

 

naredi se pa ena meritev, ne vem zakaj bi jih ve? naenkrat delal, razen ?e bi menjal filter ali pa kaj nastavljal, samo ponavadi traja meritev med 15 in 20 min. in ?e je ve? avtov za merit ne bojo ?akal da menja? filter in ?e enkrat potem meri?

Napisano

samo zanimal me je ;) potem je bi prislo 12jurckov+ oz. 50eur+

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Kolk pa je kandidatov za meritve, mene je Marko nekak kr prepri?u, edin nism ?ist zihr ?e mi bo u petk zneslo! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz ima cenej, pa kadarkol, pa ni pomembno kje ima pogn, edina stvar ki je zelo pomembna je TO?NA te?a avtomobila, pri meritvi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz ima cenej, pa kadarkol, pa ni pomembno kje ima pogn, edina stvar ki je zelo pomembna je TO?NA te?a avtomobila, pri meritvi.

 

zakon :bravo: mogo?e ve? kje bi lahko stehtu avto da bi vedu to?no te?o ?

p.s. pozna? ?e kak?no ravnino da se lahko to stestira?

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

V petek od 16. ure dalje in dobro bi bilo vedeti kolk bi vas pri?lo! Ker do 18. ure je potrebno zaklju?it, imajo sitne sosede :D

 

 

Na?a delavnica je opremljena s sodobnim 4x4 sistemom merilnih valjev DynoRace proizvajalca Dimensione Sport Italija. Gre za edini 4x4 sistem v Sloveniji. Pomaga nam pri razvoju novih predelav ter omogo?a vsakomur ki nas obi??e, da preveri dejansko zmogljivost vozila.

 

SPECIFIKACIJE:

 

* merjenje mo?i in navora do 380 kW (500 KM) na posamezno os, oz. 1000 konjskih mo?i skupno.

* merjenje dvokolesnega in ?tirikolesnega pogona (prilagodljiva medosna razdalja)

 

 

 

Storitev PC EUR MPC EUR PC SIT MPC SIT

DYNO meritev 2WD

 

1 meritev 49 59 11800 14160

2. - 5. meritev 24 29 5800 6960

6. -> meritev 16 19 3800 4560

meritev po na?em tuningu 24 29 5800 6960

meritvi pred in po na?em tuningu 41 49 9800 11760

DYNO meritev 4WD

 

1 meritev 83 99 19800 23760

2. - 5. meritev 33 39 7800 9360

6. -> meritev 24 29 5800 6960

meritev po na?em tuningu 41 49 9800 11760

meritvi pred in po na?em tuningu 66 79 15800 18960

 

 

 

to so podatki iz njihove strani, samo kon?ne cene bojo nekaj manj?e

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.