Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Klju? za daljinsko zaklepanje ob?asno ne dela. Npr.: Zve?er zaklenem avto z daljincem ko pa pridem zjutraj k avtu in posku?am avto odklenit se ne zgodi ni?, kot bi imel napa?en daljinec (daljinec ni kriv ker drugi daljinec tudi ne deluje). Ko pa klju? vstavim v kju?avnico, dam kontakt in kju? vzamem nazaj ven iz klju?avnice daljinec normalno deluje. Na servisu je reku da je to zaradi tega ?e prehitro vzamem klju? ven, vendar to ni to. To se mi dogaja ob de?ju, ob lepem vremenu pa ni problemov.

A je ?e imel kdo tak?en problem?

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)

 

Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.

33112_1.png

Napisano

Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)

 

Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.

 

Po mojem to ni to, ker to se mi je zgodilo na ?isto drugih krajih. Edino kar je bilo skupnega tem dogodkom je bilo de?evno vreme.

 

Pa tudi ko se mi to zgodi avta ne prestavim ampak samo vstavim klju? v klju?avnico in dam kontakt in je vse OK. In zadeva deluje naprej normalno.

 

Lp Mary

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Mary... ima? ti mogo?e ?e ta nov klju?.... tisti preklopni s klju?em vred, al ?e tistega prej?njega kjer je daljinec posebej .... ker ?e ima? prvega so to standardne te?ave.....

 

pri teh prej?nji pa ?e nisem zasledil nobenega problema.......

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Mary... ima? ti mogo?e ?e ta nov klju?.... tisti preklopni s klju?em vred, al ?e tistega prej?njega kjer je daljinec posebej .... ker ?e ima? prvega so to standardne te?ave.....

 

pri teh prej?nji pa ?e nisem zasledil nobenega problema.......

LP daVid

 

Klju? je ?e novi, tak ki se skrije. Sam sj po mojem ni klju? kriv. Ampak avto.

V?eraj me je spet zezu, Se pripelam do tu?a, lepo parkiram se spravim ven in daljinec ne zaklene avta, ok dam klju? nazaj v klju?avnico dam kontakt in lepo po?asi ven vzamem (tak kot so rekli na servisu). Avto spet ignorira moj daljinec, kot bi zaklepala sosedovga fi?eka, ne mrdne ko ga posku?am zaklenit.

 

?e sre?a ma klju?avnico da ga lahko po stari metodi zaklenem :)

 

Zdj ?e sam ?akam da me bo dal na ignore, ko ga bom posku?ala v?gati.

 

LP

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Meni tudi daljinec (sicer vgrajen naknadno, ne v klju?u), zelo razli?no dela. Razdalja za odklep niha med 3-15 metrov. Verjetno je tudi odvisno, kaj vse je med linijo daljinca in senzorja, od kje avto "strelja? z daljincem.... :ne vem:

 

Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)

 

Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.

 

Ma? sre?o, da ima? Mazdo.

 

?e bi imel Mercedesa (kaka ve?ja zverina - pred leti S320), bi ti ob premikanju avta brez klju?a v klju?avnici varnostni sistem avta avtomatsko zlomil klju?avnico.

 

Je to uspelo narediti ?eni od fotrovega kolega, ko ga je hotela le s sklopko prestaviti 1m po rahlem klan?ku. Avto sploh ni bil pod alarmom, sam klju?a ni blo not.

 

Rezultat - 2 tedna ?akanja na novo direktno iz Nem?ije, 500 ?ukov stro?kov in 2 tedenska vo?nja z busom :D . Ker je blo ?koda pol deci benza..... :hohoho:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Meni tudi daljinec (sicer vgrajen naknadno, ne v klju?u), zelo razli?no dela. Razdalja za odklep niha med 3-15 metrov. Verjetno je tudi odvisno, kaj vse je med linijo daljinca in senzorja, od kje avto "strelja? z daljincem.... :ne vem:

 

Po mojem je kej s klju?avnico oziroma sprejemnikom, ker men ko dela mi dela na 15+ metrov (na za?etku do 50 metrov), ?e mi na tam ne dela mi tudi na 0 m ne dela.

 

Mazda ma ne vem zakaj neki failsafe noter :ne vem:, ko ?e ma? klju? v klju?avnici ne more? zaklepat pa odklepat na daljinca, in mo?no da ob slabem vremenu vlaga kje prebije in sprejemnik misli da ima kju? v klju?avnici. In tako ignorira njegove komande.

 

Tako si jst to razlagam.

 

Sj ko pridem iz dopusta bo ?el na servis da to popravijo.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Znajo pa biti daljinci in tole daljinsko centralno zajebana stvar.

 

Pred leti so se prodajale ure, mislim da Casio, ki so imele tudi daljinca za TV gor. Posnel si frekvenco od TV daljinca in si lahko upravljal s TV-jem (prav fina stvar za ta stare zajebavat :hudicek::D )

 

Baje, tako sem sli?al in nekje prebral, ti je s tistim hudi?em lahko posnel frekvenco, ko si ti zaklenil avto na 20 m (on pa je bil nekje med avtom in tabo), in ti ga je pol lahko odklenil, isto, kot bi ga odklenil ti.

 

Res odli?ne stvari delajo teli japonski urar?ki.... :rispekt:

 

 

za zmikavte seveda, za nas pa malo manj <_<

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Znajo pa biti daljinci in tole daljinsko centralno zajebana stvar.

 

Pred leti so se prodajale ure, mislim da Casio, ki so imele tudi daljinca za TV gor. Posnel si frekvenco od TV daljinca in si lahko upravljal s TV-jem (prav fina stvar za ta stare zajebavat :hudicek::D )

 

Baje, tako sem sli?al in nekje prebral, ti je s tistim hudi?em lahko posnel frekvenco, ko si ti zaklenil avto na 20 m (on pa je bil nekje med avtom in tabo), in ti ga je pol lahko odklenil, isto, kot bi ga odklenil ti.

 

Tiste ure so lahko posnele IR signal ne pa radijskega.

Novi avti pa imajo ?e skoraj vsi daljince na radijske signale.

 

Radijskega bi bilo te?je posnet, ker najprej mora? najti na kateri frekvenci deluje.

Pa tudi verjetno klju? ne po?ilja vedno isto kodo.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

?lanek je bil napisan kar nekaj let nazaj, teh ur pa tudi ?e dolgo nisem zasledil.

 

Zanimivo, nisem vedel, da so spremenili tehnologijo in ?li iz IR na radijski signal. (no ja, v bistvu sploh nisem vedel, kero tehnologijo se za to uporablja sramezljiv:D )

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Ir imajo vglavnem kak?ni francozi, najve?krat sem videl na Renaultu, vsi novej?i pa imajo ?e radijske povezave in se generirajo zelo dolge kode za odklep in zaklep. Tako da mora? imeti kar dobro opremo za vlamljat.

 

Pa tudi ne verjamem da bi lahko z uro odklenil avto ker to spet deluje na skoraj ?isto druga?nem principu. Pa ponavadi je potrebno te univerzalne dalin?ke in ure sprogramirati na dolo?eno firmo proizvajalca. ?ist to?no kako deluje ne vem ker se nisem nikoli poglabljal

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.