Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

 

 

Vir: povzeto po tujem forumu

Napisano

Hmmm, zanimivo. Tudi mene zanima taka zadeva pri 6-ki, pa ne vem, ?e je zadeva enaka, da ne bom kak?nega kozla ustrelil. Mogo?e je pa to ?e kdo poizkusil? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

33112_1.png

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

A potem je postopek pri 6-ki enak? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

Tudi ta problem mi je poznan, vendar ni neke trajne re?itve. Razen, ?e kaj na

servisu lahko sprogramirajo.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika. Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika . Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

 

A je to mo?no ?

 

Druga?e pa bodi vesel da ga ni, ker te bo nasankal da ti bo ?al da ga ima?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

Vir: povzeto po tujem forumu

 

To je ze blo tukaj ja in vela za vse mazde (novejse)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, o?itno si me slabo razumel!

 

Pri meni je problem, da nimam potovalnega ra?unalnika! Zato sem vpra?al, ?e kdo ve kako se da ta odkleniti, da bo deloval, ker menim, da so ti novej?i avti narejeni serijsko in vsi vklju?ujejo ta ra?unalnik le pri nekaterih je zaklenjen. Vsaj pri nekaterih mazdah 3 se je ta dal odkleniti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.