Skoči na vsebino

mazda alu plati??a


mazdaman

Priporočeno sporočilo

i??em nekoga ki ima 17colska plati??a z gumami 215/45 -17 in vijaki 5x114,3 in da ima seveda tuv za plati??a

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

i??em nekoga ki ima 17colska plati??a z gumami 215/45 -17 in vijaki 5x114,3 in da ima seveda tuv za plati??a

 

 

-....Torej ?e te prav razumem... Ti bi rad kupil to al pogledal, al ??? :blink: :ne vem:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-....Torej ?e te prav razumem... Ti bi rad kupil to al pogledal, al ??? :blink: :ne vem:

 

 

Sposodil da naredim homologacijo in da mi vpi?ejo to dimenzijo v karton?ek

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sposodil da naredim homologacijo in da mi vpi?ejo to dimenzijo v karton?ek

 

 

AM mazdaman jaz mam take felge z papirji sam so gume mal bl ko ko, tako da ko to porihtam se pa lahko zmeniva!!!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

AM mazdaman jaz mam take felge z papirji sam so gume mal bl ko ko, tako da ko to porihtam se pa lahko zmeniva!!!! :bravo:

 

Dobro

 

Sedaj sem ?e zmenjen z komarjem ?e pa se to nebo iz?lo pa te kontaktiram

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Dajmi prosim javi telefonsko ?tevilko da te kontaktiram.

 

LP Kristijan

 

Sposodil da naredim homologacijo in da mi vpi?ejo to dimenzijo v karton?ek

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dajmi prosim javi telefonsko ?tevilko da te kontaktiram.

 

LP Kristijan

 

 

ce si to mislil mene bos moral ReDevila kontakterat ker ma zaj on moj voz pa tudi felge!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da ste zgre?il bistveni podatek!

 

5x114,3

 

 

u pizda jaz pa res ne znam brat!!!! caki sam da pogledam kok ma subatru pa sporocim!!!! :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klemn, tebe je zmedla Miksrca u kolegovem podpisu! <_<

 

 

ah ja pa se kaj druzga je blo pa kaj saj sem samo clovek in motiti se je clovesko se posipam z pepelom da me ne boste lincal!!! :blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nisi edini !

 

A si mogo?e re?il ?e problem?

 

 

celo nisem edini k mam tak zaje.... razmerje vijakov :blink:

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

celo nisem edini k mam tak zaje.... razmerje vijakov :blink:

 

Ne jamraj, ti ma? 5 (pet) vijakov-matic. To ni problem to je looksoz, la?je dobi? litke ve?jih dimezij, kot pa s 4 vijaki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja samo 5* 114,3 :blink: jst jih ne najdem vsaj na avtonetu ne

 

Kako ne najde? - jih je kot smetja:

 

http://www.avto.net/2004/platisca/oglas.asp?id=1140081

 

http://www.avto.net/2004/platisca/oglas.asp?id=1139497

 

.

.

.

 

:whatever::hohoho::P

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nove, nove ja

sam jst nisem noben direktor da bi si lahka nove prvo?u <_<

 

Za to pa res ne rabi? bit direktor - vse se na obroke dobi... :bravo::P:jupiii:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nove, nove ja

sam jst nisem noben direktor da bi si lahka nove prvo?u <_<

 

jaz imam rabljene od mazde6 GT 17 col pa za njih ni homologacije ker so original nadomestni del in tako homologirane samo za mazde 6 in jih uradno ne more? dati kam drugam razen ?e z nekimi drugimi naredim homologacijo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam rabljene od mazde6 GT 17 col pa za njih ni homologacije ker so original nadomestni del in tako homologirane samo za mazde 6 in jih uradno ne more? dati kam drugam razen ?e z nekimi drugimi naredim homologacijo.

 

 

hm po moje pa da se da ti pejt lepo na lpp pa jim sam dokaz sda so original mazdine to je tako kot ce sedeze menas al pa zadnje lampe pa das od iste ferme ne mores dobit tufa pa jim sam objasnis da je od iste znamke pa upisejo!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.