Skoči na vsebino

Specifikacije 1.5 z5 motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dyno race mojega Z5 motorja. Apcih je imel nekaj konjev manj ampak krivulja je podobna.Skratka to so popolnoma realni podatki, ne neke uradne la?i. :P

Pospe?ek do 100 je baje pri meni (323 C) izmerjeno 10, 14 sekund oziroma povpre?no je kazalo okoli 10, 50 sekunde. Merjeno z G-techom.

?e ena slika mojega dyna.

Napisano

Hmmm z Fko bo kar te?ko. Moja Mazda naprimer tehta manj kot tono in je do sedaj ?e vse Fke z istim motorjem pustila zadaj. Fka je namre? kar te?ak avto. Koliko tehta Alfa, kje ima blokado in koliko mu gredo posamezne prestave? Ti samo glej, da bo? prestavil TIK pred blokado, ki je okoli 6700 obratov/minuto. Ko sem meril pospe?ke z g-techom sem ve?krat ?altal pri 6500-6600 pa je bil rezultat 10,50 sekunde. Ko sem v prvi prestavi pritisnil sklopko v hipu, ko je zapela blokada in hipno prestavil v drugo sem dosegel najbolj?i ?as 10, 14 sekunde... Stotinke in obrati na minuto torej ?tejejo, sploh v tvojem primeru, ko ima? kar te?kega tekmeca za moje pojme. <_<

Natreniraj ?tart, ?im hitrej?e prestavljanje in vso sre?o pa ne pozabi nam sporo?iti rezultate. B)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.
    • Ojej, ja tega se je blo za bat. To pač ni Mazda, ampak nek sintetičen kitajski EV, ki s pravimi Mazdami nima nič skupnega. Še manj pa z Mazdino filozofijo orientiranosti na voznika. Thomas je tole lepo razložil pa občutek imam, da je bil še zelo prizanesljiv in bi bolj raztrgal, če bi smel.    
    • V NC serijo pašeta in 2.3 in 2.5 iz ameriških Fusionov.
    • Jaz sem parkrat tankal 100tko pa nič ne opazim, tudi poraba je enaka..... 
    • No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.   Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.