Skoči na vsebino

Manual za mazdo 323f


mike007

Priporočeno sporočilo

A ma kdo zgoraj omenjeni manual??

 

Nujno bi ga potreboval. :rispekt::rispekt:

 

service manual ali users manual ?

 

service manual: kar se motora ti?e mam za 2.5V6 v papirju in za 1.8V6 v pdfju... za 2.0 ?al nimam...

nekih hudih razlik pa nebi smelo biti kar se mehanizacije ti?e...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

service manual ali users manual ?

 

service manual: kar se motora ti?e mam za 2.5V6 v papirju in za 1.8V6 v pdfju... za 2.0 ?al nimam...

nekih hudih razlik pa nebi smelo biti kar se mehanizacije ti?e...

 

A mi lahk po?le? tist manual v PDF-ju na moj mail? PROSIM. :rispekt::rispekt:

 

lapornik.marjan@gmail.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mi lahk po?le? tist manual v PDF-ju na moj mail? PROSIM. :rispekt::rispekt:

 

lapornik.marjan@gmail.com

 

lej, zadeva je 45MB bom popoldan nalo?il na server, pa si sname?... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ma kdo zgoraj omenjeni manual??

 

Nujno bi ga potreboval. :rispekt::rispekt:

 

Kaj to?no pa te zanima ????

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me na kir server bo? to dal, a na emule (service manual za 1.8V6 v pdfju)?

 

Hvala. :rispekt:

 

Kaj te zanima iz manuala, ne ke bo? dubu to za dolvleko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me na kir server bo? to dal, a na emule (service manual za 1.8V6 v pdfju)?

 

Hvala. :rispekt:

 

bom dal link tukaj, ko bom nalo?il :) pa si bo? potem snel...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me katero olje moram dat v menjalnik, in koliko ga gre not.

 

Hvala. :rispekt:

 

Sporo?im kasneje ko pridem dam.

 

Vsekakor mor bit olje to sem 100 %. :hohoho::hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sporo?im kasneje ko pridem dam.

 

Vsekakor mor bit olje to sem 100 %. :hohoho::hohoho:

 

To sem tudi jaz prepri?an. :hohoho::hohoho:

 

Namre? zadn? sm mogu dolit olje not, pa sem dal not 80w-90, pa se zej tulk te?ko ?alta, da za znort, sploh ko je enkrat motor segret. Zej me pa zanima, ?e morem dat not sinteti?no olje 75w-90??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem tudi jaz prepri?an. :hohoho::hohoho:

 

Namre? zadn? sm mogu dolit olje not, pa sem dal not 80w-90, pa se zej tulk te?ko ?alta, da za znort, sploh ko je enkrat motor segret. Zej me pa zanima, ?e morem dat not sinteti?no olje 75w-90??

 

Mehanik mi je rakel da je najbolj?e olje za v ta avto Shell SL.Baje ga dajejo tudi v impreze

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo service manual za MX-3

 

http://www.kaalman.si/mazda/MX3WS.pdf

 

gor pustim kak?en teden, dva, ?e kdo ho?e naj si dol cukne :)

 

aja.. uporabite "save target as..." :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojster, od kje ti fama, da lahko EV uporabljaš samo 20-80%? Gostilniška debata, kajne. To je zgolj priporočilo za lepo ravnanje z baterijo. Ne bo pa nič narobe, niti crknil ne bo, če ga boš kdaj nafilal na 100 % in spraznil do 1 %. Edino kar res ni priporočljivo, da na 100 % stoji na soncu ali pa 1 % v hudem zimskem mrazu. Vse vmes se ne rabiš sekirat. Ker vidim, da si ultra ziheraš, ti še vedno povem, da lahko svoj interval popraviš na 5-95 %, pa bo še vedno veliko rezerve.   To, da ne bi zmogel par sto km elektrike nafilati čez noč, je pa tudi bosa. Glede na tvoje varovalke pač namestiš pametno polnilnico, ki meri porabo hiše in se bo avto filal, kolikor se bo lahko. Še vedno je ogromno časa zvečer in ponoči, ko ti avto stoji ... Če pride pa res kaka izredna situacija, imaš pa po Ljubljani en kup javnih polnilnic, zagotovo se kaka najde tudi blizu katere od lokacij, na katerih se nahajaš. In boš imel vsaj 11 kW AC polnjenje na voljo.
    • to sem ga že jaz vprašal, naj se oglasi, ko se odloči za prodajo
    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.